tinaandersen

Alla inlägg under september 2011

Av tina andersen - 28 september 2011 19:37

Nytt i gaderoben igen som jag inte har lagt upp ännu.

En tröja/tunika som jag kom hem med i måndags plus ett armband.

Bilden på armbandet blev inte så bra tyvärr..

 

Av tina andersen - 24 september 2011 19:47

Lägger snabbt bara in lite bilder på sakerna som jag köpte i fredags.

Klockan är inte köpt utan har fått den av min pojkväns syster! :)



 

 

 



Av tina andersen - 21 september 2011 16:03

Hej på er allihopa! Har inte så mycket att säga mer än att jag har sådan

otrolig träningsvärk sen tisdagens idrott. Kan nästan inte gå så ont jag har.

Får hoppas det går över fort för det är inte kul. Nu ska jag inte sitta och prata om det

utan nu ska jag gå ner och ta mig något litet att äta sen blir det plugga, plugga, plugga och äter igen plugga.. Kommer någ med någon litet inlägg senare.

Ha det fint sålänge puss!


Dagens outfit

 

Av tina andersen - 19 september 2011 17:46

Sitter här och har jätte tråkigt!..

Vet inget som jag kan hitta på.. Får nog bli att göra klart lite mer frågor

på NO:n.. Vi hörs sen. Puss


Av tina andersen - 19 september 2011 15:26

Hej har nyligen tagit foto på min outfit som jag tänkte lägga upp snart.

Skoldagen eller rättare sagt dagen började med att man försov sig så man kom

10 min sen till skolan men sen flöt dagen bara på som vanligt.

Nu ska jag sätta mig ner och läsa i NO boken plus svara på lite frågor.

Har ju prov i genetik nästa vecka, så känner att jag gärna vill plugga lite

innan så man nästan kan det flytande när man sen ska sätta sig vid bäknen och skriva det. Nej nu ska jag inte sitta här och babla om detta provet utan nu ska jag

lägga upp outfiten och sen ta upp bökerna. Hoppas ni har haft en bra dag :)

Puss

Dagens outfit:

 

 

Av tina andersen - 18 september 2011 18:04

Godkväll, har nyligen kollat kläder till imon och nu ska jag ner och göra mig

en skål popcorn sen sätta mig i sängen och mysa framför serien O.C

Myskvällar är inte bara helger utan det kan va vardrgar också! Hehe :)

tror jag kanske gör ett litet inlägg sen också. Vi får se. Puss

Bildlöst inlägg..

Av tina andersen - 18 september 2011 14:35

Hej på er, som ni säker inte vet så har jag varit hos min pojkvän så det är därför

jag inte har bloggat. Men nu så ska jag fylla i med lite inlägg tänkte jag.

Hoppas eran helg har varit bra? Det har min i alla fall. Älskling och jag hade ju

11 månader i fredags. Tänkt vad tiden går fort igentligen. :)

Nu har jag nyligen städat klart på mitt rum och i gaderoben.

Bild på min ny städade gaderob.

bilden är kanske inte det bästa men bättre än inget ;)

 

Av tina andersen - 15 september 2011 18:55

 

Tog bilden när jag va ute med Moa.

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards