tinaandersen

Alla inlägg under november 2011

Av tina andersen - 30 november 2011 18:51

Hej på er, eller rättare sagt godkävll. Varför jag bloggar nu och inte när jag kom hem som jag sa var

för att jag skulle göra en engelska uppsats som ska vara klar tills imorgon. Men nu är den klar och

nu kan jag i lung och ro sitta vid datan lite och lägga upp dagens outfit. Ni får en svartvit och en i färg.

Dom är kanske inte dom bästa men bättre än inget :)

Hoppas ni ser någerlunda i alla fall.


Jag har på mig mina nya tröja, jeans och halsduk!

   

Av tina andersen - 29 november 2011 22:24

Godkväll på er, ligger nu i sängen och kollar film. Har nyligen målat naglarna :)Imorgon är det onsdag och det betyder att det är skola som gäller för mig imorgon, det skabli lite skönt faktiskt men det är inte skönt att gå upp tidigt men jaja det är väl sånt man får ta om man går i skolan haha ;) på fredag så fyller min älskade mamma år och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till henne.. Är det någon som har något förslag om vad man kan köpa? Jag har lite smått om idéer men vet inte riktigt, hmm.. Nej nu ska jag gå ner och göra mig ordning för sängs klockan är halv elva nu och jag ska upp tidigt. Ni får sova så gott och drömma sött. Bloggar från mobilen så ni får inga bilder tyvärr.. Men vi hörs imorgonefter skolan och då får ni bilder på dagens klädsel :) Godnatt på er! Puss❤

Av tina andersen - 28 november 2011 21:16

Här får ni bilderna på det jag köpte i fredags!

           


Av tina andersen - 28 november 2011 20:30

 

Du får mig att falla!♥

Förresten så ska ni får lite bilder på det jag köpte i fredags. Ska ta foto på det nu så får ni det snart, ni får det ikväll i alla fall!

Av tina andersen - 28 november 2011 20:26

Kvällens låt på spotify! :)

Av tina andersen - 28 november 2011 12:05

Godmorgon bloggen :) Sitter här och kollar på när min älsklig har idrott men hanär inte med för att han är förkyld stakarn :( Jag fick sova hos han inatt igen för det va ju storm inatt så bussarna var inställda så jag fick följa med honom till skolan idag hihi :) Jag bloggar från min iPhone just nu hihi (a) nu ska jag kolla vidare på deras idrott. Vi hörs sen. Puss Förresten har studiedag idag och imorgon. Skööönt om jag får säga det själv! :)

Av tina andersen - 23 november 2011 22:06

Oj, nu var det ett tag sen jag bloggade. Eller ja, sen lördags i alla fall. Tänkte göra ett litet inägg och

säga att jag just nu står och kollar på vad jag ska ha på mig imorgon. Imogon så hämtar mamma mig i skolan

för jag ska till doktoranten för hörselkoll. Som ni säkert inte vet så har jag ju opererat mitt öra och det har alltid

varit något krångel med mitt/mina öron.. När jag va mindre så hade jag ofta öroninflamation och det ledde

till hål i trumhinnan och den har jag opererat tre gånger för att det inte har hållt och gått upp igen men nu

var det är ett tag sen jag opererade örat och det har nu hållt men nu ska jag ju på hörselkoll och kolla hur min

hörsel är om den är bättre eller sämre för när jag har opererat örat så har min hörsel blivit sämre men nu

hoppas jag på att min hörsel är bra! Jaha nu fick ni veta lite om min öron opration. :) Nu ska jag kolla vidare på

vad det blir för klädsel imorgon. Vi hörs kram kram.


 

Av tina andersen - 21 november 2011 19:52

Här kommer lite bilder på det jag fick i lördags, det är kanske lite sent men ärch bättre sent än

aldrig ju. Bilerna är kanske lite suddiag men jaja haha.


       

Sen fick jag ett toffifee packet av min bror haha, det är typ 48 stycken i den haha. Gott ska det va! ;)

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards