tinaandersen

Alla inlägg under april 2011

Av tina andersen - 30 april 2011 13:21

Idag är det valborg och det blir att åka hem till älskling. :) och eftersom att jag tar bussen in till halmatd så tror jag inte att jag hinner blogga innan jag åker. Men i så fall lägger jag nog upp ett inlägg senare ikväll om jag orkar. Jag lägger i alla fall upp dagen outfit nu så ni får se hur den ser ut i dag/kväll. Ni få annars ha en bra valborg min läsare. Puss

 

 

Dagens outfit.

 

    

 

Av tina andersen - 29 april 2011 22:44

Nu blir det film för mig del sen blir det nog säng tror jag.

Lägger nog upp ett inlägg till efter filmen om det inte blir för sent

och om jag inte är för trött. Puss sålänge :)

 

 

Av tina andersen - 29 april 2011 21:10

Av tina andersen - 29 april 2011 16:00

Hej på er. Förlåt för att jag inte har bloggat nu under veckan men har

haft mycket att göra i skolan och så. Men nu är jag tillbaka. :)

min dag idag har varit helt okej. Det är skönt att det är fredag idag i alla fall.

Men nu hinner jag inte sitta här ska hälpa mamma nu. Vi hörs senare. Puss


Lägger upp dagens outfit i två bilder.


 

    




Av tina andersen - 25 april 2011 13:30

Hej igår så kom jag hem från min älskling men orkade tyvärr inte

blogga. Men helgen va bra! I lördags så åka jag ju till min pojkvän

sen när jag kom till honom så mötte han mig med moppen och så åkte

vi och käkade pizza :) sen därefter så fick vi gå hem för att moppen

inte funkade? haha aja i alla fall så när vi va hemma så satte vi oss

och spelade Xbox. Sen lite senare på kvällen så gick vi ut och satte oss på baksidan och tände en brasa så satt vi där och grillade korv. Det va jätte mysigt faktiskt. :) Det va lite av min påskafton hehe. Hur var eran påskafton? :)


 

Av tina andersen - 23 april 2011 16:15

Nu beger jag mig till min pojkvän. ♥

Ni får ha en bra påskafton mina läsare. Puss


 

Av tina andersen - 23 april 2011 12:19

Hej godmorgon? Jag vaknade för en stund sen och såg att

solen sken utanför mitt fönster. Gu vad härligt! :)

Idag är det i alla fall påskafton och det händer nog inte så mycket.

Eller jag åker till min pojkvän och umgås med honom ikväll. Men sen

vad vi ska hitta på det vet jag inte ännu faktiskt. Vi tar väl kvällen som den

kommer? Eftersom att min familj ska till min mormor och morfar

vid fem tiden idag så blir det att jag får åka med dom fast dom lämnar av

mig hos min älskling :) Nu tänkte jag att jag skulle plocka iordning på mitt

rum lite sen hoppa in i duschen. Men ni får ha det bra sålänge så hörs vi. :)

Puss.

Av tina andersen - 22 april 2011 20:00

Nu tänkte jag att jag skulle sätta mig i sängen och

starta en film och äta popcorn och dricka cola, om vi har

någon annars får det bli påsk must i stället. :)

Det kommer nog något inlägg efter filmen.


Jag lägger in en bild på min lilla

hund som jag tog idag när vi satt ute i sol

skenet. :)


 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards