tinaandersen

Alla inlägg under juni 2011

Av tina andersen - 29 juni 2011 21:13

Nu ska jag sätta mig och kolla på filmen Due Date och se om den är bra hehe :)

sen efter filmen blir det nog att lägga sig i sängen för att sova, ska upp tidigt

imon för att jag ska på moppe kurs jippi, och jag ska va där vid 9 på morgonen imon.

Inte så jätte kul att gå upp så tidigt när man är ledig men någon gång gör väl inget haha.

Nej nu ska jag sätta mig och kolla på den filmen. Ni går ha det bra. Godnatt :*

 

 

Av tina andersen - 29 juni 2011 18:16

Hej på er allihopa, gu det va ett tag sen jag bloggade känns det som. Jag har i alla fall

inte bloggar sen lördags. Men nu är jag här och nu ska jag försöka att blogga mer.

Men anledningen till att jag inte har bloggat är det gamla vanliga, jag orkar inte..

Lite tråkigt att man känner så, men det ska bli en ändring eller förska att ändra på det i

alla fall. :) Idag så har jag vatt på stranden men min Andreas och vi har badat och solat,

och det va faktiskt mitt först dopp i år, känner mig lite stolt faktiskt hihi. Har någon av

er läsare badat än? :) och nu när jag har solat så har jag bränt min ena arm och mitt ansikte..

Inte så himla kul faktiskt, men om man ska va fin så får man lida pin hehe ;)

nu ska jag nog ta mig en dusch eller så blir det nog att städa rummet först för det ser ut

som kaoz haha. Ni får ha det bra så hörs vi sen!


kan lägga in dagens outfit också.

förresten tröjan som jag har på mig den har också blivit ny i min gaderob :)

 

   

 

Av tina andersen - 25 juni 2011 22:20

 

Följ, läs eller kommentera denna tjejens blogg. Den är bra! :)

http://kooorecic.blogg.se/ 



Av tina andersen - 23 juni 2011 22:20

Nya saker som är in handlat! :)

Det vita linnet och shortsen blev beställt i måndags och den andra tröjan blev dagens

inköp! Väldigt nöjd med alla tre delarna om jag får säga det själv! :)

nu ska jag fixa min naglar tills imon. Imon är det ju midsommar, vad ska ni hitta på då mina läsare? :) själv så ska jag till min mormor och morfar med min familj och fira midsommar i mormor och morfas stuga, hoppas på bra väder och glatt folk! :)

nu ska jag gå, vi hörs! Puss


 

   

Av tina andersen - 22 juni 2011 11:02

Hej nu har jag desinat en klänning på Nelly.com och jag vill gärna ha era röster.

Så om ni tycker den är fin och så, så snälla rösta! :) det skulle verkligen göra mig glad!

Klänningen ser ni i menyn längst ner och det står som över text "rösta på mig!" för att

rösta så klickar ni bara på bilden så kommer det upp en ruta där klänningen är och så

står det att man kan rösta. Först så skriver man in de nummer som står där under stjärnorna och så trycker ni på rösta! Så det är inte så jätte svårt. :) Det skulle verkligen göra mig glad. :)

 

Bilden på klänningen sitter i menyn på vänster sida längst ner.

så jag lägger ej upp den här på bild. Men skulle va jätte tacksam om ni röstade!


Av tina andersen - 21 juni 2011 22:34

Nu ska jag börja göra mig iordning för sängs. Känner mig trött, men innan jag gör det

så ska jag fixa lite saker som jag ska ha med mig till älsklingen imon. :) det blir mer

bloggande imon hoppas jag. Godnatt ♥

 

 

 

 

Av tina andersen - 21 juni 2011 20:20

Delar med mig av dagens låt :)

Nu tänkte jag att jag skulle göra mig en skål popcorn och ta mig ett glas is vatten och sätta

mig i sängen och mysa med mig själv med någon bra film. Gud vad jag har börjat kolla på film haha. Känner att jag nästan bara kollar på film.. Jag vet att jag är lite tråkig av mig (a) men det är bara när jag inte har något annat att göra. Eller? haha. Puss

 

Av tina andersen - 21 juni 2011 17:33

Hem kommen med detta idag :)  

Sen imon hoppas jag att mina shorts och mitt linne kommer som jag har beställt! hihi

   


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards