tinaandersen

Alla inlägg under januari 2011

Av tina andersen - 31 januari 2011 16:19

I love you. ♥

 

  

Av tina andersen - 31 januari 2011 11:09

hejhej sitter här samtidigt som jag kollar teve.

för mig blev det ingen skola idag som ni kanke har märtk.

jag har inte alls mycket att skriva om nu när jag är sjuk

så det kanske bli lite tråkiga och dåligt med inlägg.. 

 

  

Av tina andersen - 30 januari 2011 16:43

hejhej. sitter här med en varm kopp te och en filt om mig och vill bara

få bort min feber det onda jag har i ögnen och det onda som gör ont i min hals

och hostan jag har! det finns nästan inget tråkigare än att va sjuk visst man slipper skolan men vill helst inte slippa skolan denna veckan har en religons

uppsats på tisdag tror jag sen på fredag har jag SO prov så jag måste nästan till solan imon för att hämta hem böckerna så jag kan plugga till det! aja nog pratat om skolan och det. funderar på om jag ska sitta här och lyssa på musik eller om jag ska starta en film? hmm..  jag tror det blir film!   

 

har ni läsare sett denna filmen?

 

  

 

 

Av tina andersen - 30 januari 2011 13:48

  

Av tina andersen - 30 januari 2011 12:29

hejhej. sitter här och känner mig inte så bra..
mina ögron gör ont och min hals sen har jag en ond hosta också.
så man får väl se om det blir någon skola för mig imon.. men nu ska

jag inte sitta här och beklaga mig. min dag idag började med att jag vaknad upp

helt ensam i min säng vilket som är väldigt ledsamt tycker jag..  just nu har inte gjort så himla mycket mer än att sitta här som vanligt hehe. nej jag ska nog fixa till lite på mitt rum om jag orkar.  

 

 



Av tina andersen - 29 januari 2011 22:08

hejhej sitter i sängen och funderar på vad jag ska köpa till min pojkvän

när han fyller år. nej jag får väl ta och komma på något snart men visst det är ett tag tills dess men jag vill järna ha det fixat så jag inte kommer på det i sista minuten! sen så är det lite svårt ftersom att han inte säger vad han önskar sig och att han vill att det ska komma från hjärtat så är det lite svårt.. men jag får ta och tänka ut något fint och bra som jag kan ge honom!

om ni har några förslag så får ni gärna kommentera det.


  


Av tina andersen - 29 januari 2011 19:01

hejhej! kom hem för ett tag sen från min älskling.   

igår så blev det stan med Julia efter skolan och det va trevligt tyckte jag!
efter stan eller rätta sagt när vi va i stan när vi hade shoppat klart

så gick jag och Julia till gallerian där min älskling och Julias kille Björn stod! hehe.

efter det gick vi till hemmakväll där Julia och Björn köpte godis. efter det så blev det hemot för mig och älskling! när vi kom hem till honom så blev det mat sen efter maten så blev det bowlig med hans familj och det va trevligt! så man kan säga att min fredag blev bra! speciellt om man får va med den finaste! hehe kanske blev lite rörigt nu? haha.

frästen kolla vad jag fick av älskling när jag kom till honom!  

så himla gullig är han!   


   

   

kläderna jag köpte i fredags!

  

  

Av tina andersen - 27 januari 2011 23:13

nu blir det sängen för mig del! ni får sova gott och drömma så

sött så hörs vi kanske imon.   

puss.


     


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards