tinaandersen

Alla inlägg under mars 2011

Av tina andersen - 31 mars 2011 16:05

Jag skriver hur min dag har varit senare måste plugga har rätt

mycket att göra känner jag hehe. Men jag lägger upp dagens outfit

nu så ni får se hur den ser ut idag! :)


Dagens outfit.


 

 

Av tina andersen - 30 mars 2011 20:28

Hej på er det är en kompis till mig som har rekomonderat denna sidan

till mig http://www.spinglo.com/?go=registercustomer&hash=danielolsson den är helt gratis och 100 % ofarlig!

Man kan vinna gratis prylar från apple varje dag. Ju fler du bjuder in desto större chans har du att vinna.

NU tripplar dom priserna så kämpa på!


Jag har regristrerat mig så gör det Ni också! :)

Av tina andersen - 28 mars 2011 21:31

Hej på er det är en kompis till mig som har rekomonderat denna sidan

till mig http://www.spinglo.com/?go=registercustomer&hash=danielolsson den är gratis och 100 % ofarlig! Man kan vinna gratis prylar från apple varje dag. Ju fler du bjuder in desto större chans har du att vinna. Jag har regristrerat mig så gör det ni också! :)



Av tina andersen - 28 mars 2011 12:39

Gillar verkligen vädret! :)

Blir på bra humör när man ser att solen skiner genom

fönstrerna. :D


Här får ni en bild som jag tog från mamma och pappas rum.


 

  

Av tina andersen - 24 mars 2011 16:47

Nu blir det musik på hög volym och städ i rummet!

Bloggar mer senare. :)


 

Av tina andersen - 24 mars 2011 15:48

Hejhej. :) kom hem för ett tag sen från skolan, as skönt! Har varigt riktigt trött

idag och anledningen till det va bara för att jag gick och la mig sent igår..

Men i alla fall så dagen idag började med att hela klassen åkte buss till Laholm och vad vi skulle göra i Laholm va att vi skulle till ungdomsmotagningen haha.

Rätt intressant ändå haha! Sen efter att vi hade vatt där så åkte vi buss tillbaka till skolan och när vi kom tillbaka så va det lunch och efter lunchen så hade vi vanliga lektioner och ni kan ju inte gissa vad jag gjorde sista lektionen! Haha jo jag råkade somna till vi slutade skolan så jag hade sovit i EN timma! Haha ja det va kort om min dag idag nu tänkte jag lägga upp dagens outfit sen gå ner och ta något och

ÄTA är hungrig! ;)

Och förresten idag är det torsdag och det menars med att det är fredag imon! :D

 

Ni får en liten bild på dagens outfit.

 

 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards