tinaandersen

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av tina andersen - 17 oktober 2011 22:07

Godkväll kära läsare just nu ligger jag i sängen och bloggar. Jag ville bara skriva ett litet godnatt inlägg innan jag ska sova. Ni får ha det bra och sova gott. Själv ska jag försöka.. Det är lite tomt här.. Vill ha mitt hjärta jämte mig nu :( vi hörs imon. Godnatt<3Love

Av tina andersen - 17 oktober 2011 18:16

Nu ska jag följa med mamma ut och gå med moa sen efter det blir det

nog att sätta sig i sängen och kolla på serien the o.c men vi hörs sen. Puss


 

Av tina andersen - 17 oktober 2011 16:10

Idag är det måndag och skoldagen har varit seg!

Så tänker inte berätta om den men ska berätta lite om min helg

tänkte jag. I lördags så åkte jag hem till min älskling och va med honom

tills igår, och igår så hade vi ett år! Tänk ett helt år har det varit han och jag.♥

och jag älskar han lika mycket som innan. hihi (a)

Varför jag skriver det idag är det för att jag kom hem sent och orkade inte

blogga..  Nej nu så ska jag hjälpa mamma att städa lite som jag har lovat.

bloggar sen. Puss


Dagens outfit

 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards