tinaandersen

Alla inlägg den 2 november 2011

Av tina andersen - 2 november 2011 23:28

Sitter här och lyssnar på Adele - Make you feel my love.

jag tänkte göra ett litet inlägg nu innan jag går och lägger mig, eftersom jag ska upp tidigt imorgon så blir

det att gå och lägga sig i någerlunda tid? haha (halv tolv) jag bloggar imorgon igen. ni får sova så gott.

godnatt på er finisar!♥


Av tina andersen - 2 november 2011 19:23

godkväll gära ni, nu är jag hemma igen efter att ha umgåts med min pojkvän.♥

sitter just nu och lyssnar på musik och äter popcorn och driker cola haha och jag som ska till tandläkaren

imorgon. men ärsch inget kan stoppa mig att drick ett kallt glas cola. nej nu låter det som jag är

beroende men det är jag inte utan tycker bara det är gott när det är kallt och ja! nu ska jag inte sitta och

prata så mycket mer om det utan nu ska jag därimot lägga upp detta inlägget och fortsätta mitt lyssnade på muisk och

ätande på popcorn! Bloggar sen puss


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards