tinaandersen

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av tina andersen - 20 februari 2011 23:37

Go'kväll. Sitter här och ska göra mig iordning för sängen nu.

Imon är det måndag och jag ska upp tidigt för att jag ska till doktorn.

Inte så värst kul att gå upp tidigt när man har lov och man

igentligen vill sova ut! Aja måste man så måste man.

Efter doktorn så åker jag hem till min älskling så det kommer nog

inte bli något bloggande imon tror jag inte i alla fall hehe.
Jag slänger upp morgondagens outfit nu så ni ser hur den ser ut.

Ni får ha det nice så hörs vi!

Puss. <3

Morgonens Outfit.        

     

Av tina andersen - 20 februari 2011 15:08

Hej på er. Kom nyss hem från Halmstad med mamma. 

min dag idag kommer bli att bara sitta här och tråka ut. Jag får

la se om jag hittar någon bra film som jag kan kolla på ikväll eller

så får jag hitta på något annat. Imon är det måndag och det som är

så bra och skönt det är att jag har sportlov nu i en vecka!  JIPPI!

Haha.



Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards