tinaandersen

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av tina andersen - 12 mars 2011 12:30

Hejhej

Sitter här och ska snart gå till bussen som går till halmstad!  

och ni kan ju bara gissa vad jag ska göra det haha  

självklart bli det att träffa min prins och så blir det att sova hos

honom ikväll också alltid lika härligt att få åka hem till honom och

få sova jämte han. Nej nu måste jag fixa mig lite till sen måste jag dra!

Ni får ha en superbra lördag för det ska narturligtvis jag!  

Vi hörs nog kaaanske ikväll.


Puss & Kram.

Av tina andersen - 12 mars 2011 09:02

Godmorgon


Ligger här i soffan och har nästan nyss vaknat. Gick och la mig rätt sent igår

så det är lite konstigt hur jag kan vakna såhär tidigt haha.

Igår som ni säkert såg så blev det inget bloggande på kvällen.

Hade ingen ork och va trött. Men ska försöka ta igen det nu ikväll :)
Just nu ligger jag och väntar på att min syster ska vakna så jag slipper

ligga här i min ensamhet.. Men visst det är ju rätt skönt efter att man har hört

musik på högsta volym hela kvällen igår haha!  

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards