tinaandersen

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av tina andersen - 21 mars 2011 21:36

Gu! Jag har blivit dålig på att blogga känner jag.. Men det är rätt

mycket i skolan nu tyvärr.. Men när allt är klart och så i skolan så kommer det mer inlägg, i alla fall mer än vad det kommer nu. Nej nu ska jag nog ta och börja

göra mig iordning till sängs eftersom att man ska upp tidigt imon med och knalla

till skolan som varje dag i veckan haha. Imon efter skolan så blir det att träffa

sötnosen Julia i stan! Trevligt tycker jag att det kommer bli! :)

Men nu ska jag börja göra mig iordning! Vi får höras mer imon sötnosar. :)


Godnatt på er.


Jag slänger in en bild som jag tog när jag och älskling va ute!

    

Av tina andersen - 21 mars 2011 14:38

Hejhej. Kom hem för ett tag sen. Min skoldag idag har gått

väldigt fort tycker jag haha, men det är rätt skönt efter en helg! :)

Idag så har jag väldigt mycket att göra med läxor och sådant som ska

va inlämnat tills imon! Och jag har inte ens börjat med det så jag känner

mig lite strässad! Haha men jag hoppas att jag hinner klart med allt tills ikväll.

Jag slänger in dagens outfit nu så ni får se hur den ser ut. Vi får

höras senare om jag har tid. Puss


Dagens Outfit.

 

 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards