tinaandersen

Alla inlägg den 2 april 2011

Av tina andersen - 2 april 2011 23:38

Jag älskar dig mitt allt!   


 



Av tina andersen - 2 april 2011 23:22

Kvällens låt. :)


Av tina andersen - 2 april 2011 21:56

Hej. Här sitter jag en lördag kväll och gör inte mycket som vanligt!

Eller jo jag sitter med musik på bra hög volym haha. Just nu tänte jag

att jag skulle lägga in mina kläder i gaderoben som jag har slängt ut haha.

Min lördag har i alla fall varit bra hitills! Hur har eran varit? :)


    

Av tina andersen - 2 april 2011 16:53

Jahopp då har man vatt hemma ett tag innan man kom hem

från älskling. :) Gårdagen va inte som vi hade planerat..

Först efter vi hade ätit kvälls mat så skulle vi köra ner till stranden och

kolla på solnedgången men när vi kom dit så va det inte någon

solnedgång.. Det va bara en massa moln och inte lika fint som det

är när man kollar på solen när den går ner. Men vi körde hem igen och

köpte godis och spelade lite Xbox haha. Men kvällen blev ändå bra ändå! :)

Förresten när mamma och jag va påväg hem så skulle vi köpa

chips och godis till kvällen för att man syster och hennes kille kommer

till oss ikväll. Haha jaja det kanske inte är så intressant men i alla fall

när vi skulle göra det så gick vi in på H&M för att bara kolla haha.

Men ett linne fick jag i alla fall hem som jag köpte! :D


Nytt i gaderoben.

    

 



Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards