tinaandersen

Alla inlägg den 3 april 2011

Av tina andersen - 3 april 2011 12:36

hejhej. Idag är det söndag och min söndag börjar med att jag sätter

mig vid datan haha :) Jag har inte så mycket att skriva om så detta

får bli ett littet och kanske tråkigt inlägg.. Eller jo förresten vet ni vad jag ska

göra? Jo jag ska verkligen försöka spara mina pengar nu i TRE hela månader

har jag bestämt. Jag hopppas verkligen att jag klarar det, Vad tror ni? :)

Det kommer nog va lite svårt att inte kunna köpa kläder på tre månader

men jag måste använda de andra kläderna som ligger i gaderoben haha!

Men till sommaren då blir det att köpa en massa sommar kläder! Haha :D


Gu vad jag längtar till sommaren!


 


     


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards