tinaandersen

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av tina andersen - 3 maj 2011 21:35

Hej bloggen.

Imon är det onsdag och det blir ingen skola för mig..

eftersom att min ondhet i mina öron inte har gått bort ännu

så blir det ingen skola för mig. Så det blir att va hemma till torsdag

och på torsdag så ska jag ju också till doktorn för att kolla mina öron

och se va det är som gör ont.. Nej nu ska jag inte sitta här och

tråka ut er utan nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film Igen! Men vad gör man inte när man har tråkigt som jag? Haha men samtidigt som jag kolla film så ska jag smsa med min fina pojkvän! :) Puss puss.


 

Av tina andersen - 3 maj 2011 19:05

Hej nu har jag nyss ätit med familjen gott va det. :)

Det blev inget bloggande efter filmen för att jag skulle

plugga och sånt men det blir ett inlägg nu i stället. Just nu har jag inte

mycket att göra så det får väl bli att kolla kläder tills imon i fall det

blir skola för mig, det brors på hur jag känner på morgonen. Men sen efter jag

har kollat kläder så blir det nog att hoppa in i duschen. :)


Dagens låt.





Av tina andersen - 3 maj 2011 14:43

Hej här sitter jag och kollar lite kläder till skolavslutningen som

är den 10 juni :) idag blev det att va hemma från skolan för att  mina öron gör fortfarande ont men inte lika mycket som igår. Men man får bara hoppas på

att det går över tills imon. Idag så har det inte hänt så mycket mer än att jag

bara har vatt hemma och pluggat. Nu tänkte jag att jag skulle lägga mig i

sängen och vila lite men samtidigt som jag ska vila så blir det att kolla på någon

film. :) jag bloggar mer efter filmen. Ni får ha det bra. Puss

 

 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards