tinaandersen

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av tina andersen - 26 maj 2011 21:30

Nähe hör ni. Nu tänkte jag att jag skulle börja göra mig iordning för

sängen så att jag inte är lika trött imon som jag var idag när jag vaknade.

Imon är det fredag och sen är det helg. Skönt om jag får säga det själv.

Känner att jag måste vila ut lite nu efter allt i skolan och så. :)

Men ni får ha det bra och så får ni sova så gott. Puss puss!

Godnatt.


det får bli en bild som jag tog med mobilen när jag va ute för någon dag sen. :)


 

Av tina andersen - 26 maj 2011 17:43

Hejhej, sitter och lyssnar på musik och väntar på att mamma ska komma

hem så att vi kan äta. Imon är det fredag och då ska vi alla åttor till

högskolan och va där hela dagen. ( tror jag? ) haha har inte så bra koll.

Nej nu tänkte jag att jag skulle kolla kläder tills imon bara för att jag inte har något

bättre för mig. Puss.


Om sanningen ska fram.

vet att jag har laggt upp denna tidigare men tycker den är bra!  :)

 

Av tina andersen - 26 maj 2011 16:51

Jag lägger ut dangens outfit nu så ni får se hur jag såg ut idag. :)


Dagens outfit


 

 

Av tina andersen - 26 maj 2011 16:08

Hej kom hem från skolan för ett tag sen. Min skoldag har varit bra.

Jag hade ju so provet idag och det gick också bra, eller det känns som

att det gick bra i alla fall. :) just nu sitter jag bara här och äter vatten

milon. Mums! Eftersom att jag inte har något och plugga på idag så

blir det väl bara att sitta här och inte göra så mycket. Eller förresten så

har jag ju no:n som jag ska göra men det är bara några frågor så det är

ju inte så jätte jobbigt så jag tror nog att jag ska göra dom nu så slipper jag sitta

med dom sen. :) jag bloggar senare. Puss!


Vatten melon.


 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards