tinaandersen

Alla inlägg under februari 2011

Av tina andersen - 19 februari 2011 23:10

Godkväll allihopa! Kollade nyss klart på burlesque filmen

va jätte bra det är typ en musik film så om ni inte har sett den

så ska ni se den!  i alla fall just nu så gör jag inte så mycket,

ska nog ta och sminka av mig snart sen hoppa ner i sängen

börjar bli lite trött haha.


Är det någon som har sett den?

vad tyckte ni om filmen?    

 

  

Av tina andersen - 19 februari 2011 17:44

En bilder sen igår haha!


             


Jag älskar dig! ♥

Av tina andersen - 19 februari 2011 16:02

hejhej! kom hem för ett tag sen från min älskling! :)

gårdagen igår var mycket bra, va ju med min älskling. :) bilder sen igår

kommer upp på bloggen fast dom kommrt upp senare ikväll. I alla fall så blev det att mamma hämtade mig hos älskling eftersom att hon slutade vid ett idag så det fick bli att åka med henne hem men innan vi åkte hem så blev det snabbt in i affären och köpa godis! men självklart så va jag tvungen att gå in på H&M och bara kolla men det gick inte att bara kolla utan jag fick med mig ett par leggins hem! :)


Nytt.


  



Av tina andersen - 17 februari 2011 22:33

        

Av tina andersen - 17 februari 2011 20:09


  


Av tina andersen - 17 februari 2011 15:45

Hej på er! Sitter här och ska snart ta upp mina böcker från min

väska och börja plugga och allt som jag måste göra tills imon!

Haha kolla här jag har två prov som jag ska sitta och läsa på under

mitt sportlov liksom vem fan sitter med böckerna uppe när man är

ledig från skolan? När man är ledig från den, det är väl då man

ska slippa att sitta och plugg väl?! Aja jag ska lägga upp dagens outfit

sen lägga ögonen ner i böckerna.


Dagens outfit. 

        

 

Av tina andersen - 16 februari 2011 21:53

Nu ska jag börja fixa mig mot sängs! Är rätt trött eller okej jag börjar bli lite trött nu haha. Vi hörs imon. 

Puss.

Kvällens låt.

 

Av tina andersen - 16 februari 2011 15:48

Hej alla! kom nästan precis hem från den långa skoldagen!

Min dag idag har både vatt bra och dålig hur man nu ska förklara det?

Eller nej skitsamma det finns inget att förklara. Jaja just nu sitter jag här och

äter chips så gott!  Nej efter jag har gjort detta inlägg så ska jag ner

och laga till mig något rigält! men jag vill bara säga att jag och min fina

pojkvän har fyra fina månader idag!Så himla glad är jag för att

jag har honom, utan honom vem skulle jag vara? Skrev ett långt sms till

honom i morse! Hihi. frästen igår när jag kom hem från älskling så färgade jag håret blont så det är lite ljusare än vad det va innan. Ska ta silvershampoo i det igen och se om det bli ännu bättre!    Haha. Jag ska bara lägga upp dagens outfit och lägga ut bilder på håret så ni får se hur det blev sen efter det så ska jag ner och gör food! Frästen så måste jag plugggggga idag också så kommer kanske

inte va så social på bloggen!


Dagens outfit och Face look


     


     


Ja såhär blev resultatet på håret som blev färgat igår!



Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards