tinaandersen

Alla inlägg under februari 2011

Av tina andersen - 14 februari 2011 17:43

Jag glömde lägga upp Lördagens inköp innan hehe.

men det gör ju inget att jag lägger in ett inlägg till eller?   


Lördagens inköp!

   

   

     

Av tina andersen - 14 februari 2011 14:48

Hej på er! Kom nyss hem från en tråkig skoldag eller ja

tråkig och tråkig va den ju inte för den gick ju rätt snabbt! Hehe

jag har inte så mycket att berätta mer än att min helg har vatt bra eftersom

att man har varit med den finaste! Och idag är det ju alla-Hjärtans dag hihi

så glad alla-Hjärtans dag hör ni!  Imon är det tisdag och då slutar jag tolv bara för att vissa i klassen ska ha utvecklingsamtal

frästen på onsdag så är det den sextonde och det menars med att jag och mitt hjärta har FYRA månader!  Så himla glad för att jag har min älskling hihi  ♥ Nej nu ska jag lägga upp dagens outfit sen ska jag ta upp mina SO böcker och börja plugga till mitt SO-prov som jag inte har gjort ännu och det har jag tills

fredag så jag har en vecka på mig att plugga så man får ju bara hoppas på att

det går in i huvudet! Hehe.



Dagens Outfit!

     

Av tina andersen - 10 februari 2011 21:43

Vet ni vad jag ska göra nu? jo jag ska ta och starta en

film och lägga mig i sängen sen ska jag sova!


Frästen imon är det ju fredag och då blir det inte att jag kommer hem.

Så jag kommer inte att kunna lägga upp outfiten eller blogga imon men då

gör jag såhär att jag lägger upp morgondagens outfit nu

så ni får se den! Hehe. Eller det kanske kommer något inlägg imon

men jag är inte alls säker men ni kan ju ha utkik om det faller in något. 

Men nu som sagt så ska jag kolla film sen sova! Ni får sova så gott.

GODNATT!


puss.


Morgondagens Outfit!

  

Av tina andersen - 10 februari 2011 16:50

Av tina andersen - 10 februari 2011 15:53

   


        

Av tina andersen - 10 februari 2011 10:15

hejhej. ett tag sen man bloggade nu känns det

men jag har ju inte bloggat på länge men aa.

ska värkligen försöka ta igen allt. få upp mina läsare

igen. just nu sitter jag i skolan och har SO

så jag ska plugga till mitt SO prov som jag inte har

gjort ennu bara för att jag har vatt sjuk. idag är det torsdag

och det menars med att det är fredag imon! YES!

men nu ska jag fortsätta at plugga. ni får ha det så bra så hörs vi!

  

 

puss

Av tina andersen - 8 februari 2011 18:17

jag vet att min blogg har varit tråkig nu men just nu har jag värkligen inget

intressant att säga! vet inte om jag ska ta en bloggpaus eller ta bort den.

om jag tar bort den så kommer jag bara ångra mig ( tror jag )

men vi får se hur jag gör..

men nu i alla fall så ska jag sätta igång med städningen på rummet

sen blir det att ta upp böckerna och bara börja plugga!

 

  

Av tina andersen - 8 februari 2011 17:08

  


  

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards