tinaandersen

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av tina andersen - 2 juni 2011 22:21

Godkväll på er,

Nu tänkte jag att jag skulle börja göra mig iordning

och säga godnatt här på bloggen. Imon är det en ny dag

och då blir det att åka hem till min älskling och va där tills lördag. :)

Men ni får ha en bra natt och ni får sova så gott. Det kommer

nog något inlägg imon innan jag åker till min älskling. Godnatt på er alla fina. ♥


 





Av tina andersen - 2 juni 2011 20:07

  

Nu har jag nyligen kollat klart på sex and the city och nu tänkte jag

att jag skulle kolla kläder tills imon för att jag ska hem till min älskling imon hihi. :)

Men vad jag ska ha på mig det vet jag inte, brukar annars tänka ut något

som jag kanske kan ha på mig, men det har jag inte gjort så får se om jag hittar något i alla fall. Sen resten av kvällen blir väl bara att sitta här och slöa. :)

  

Av tina andersen - 2 juni 2011 17:48

   Nu blir det att kolla på sex and the city med popcorn och citron vatten.

Mys torsdag? Japp det kan man säga hihi. :) Puss

Av tina andersen - 2 juni 2011 15:38

  

Hej på er,  

Nu ska jag nog sätta mig i sängen och kolla på Glee eftersom att

jag inte orkade kolla klart på den igår, och sen har jag apsolut inget att göra

heller så. Ni får ha en bra torsdag vi hörs. Puss

Av tina andersen - 2 juni 2011 14:38

Ny header.

Som ni säker ser så har jag gjort en ny header.

Vad tycks? Tyckte själv att den blev lite bra. :)

Hiss eller diss?


  

  


  

 

Av tina andersen - 2 juni 2011 13:25

Väldigt fin låt.

Hej på er. Nu tänkte jag att jag skulle börja göra iordning

på mitt rum så jag har det gort. :) sen senare efter jag har gjort det

så blir det väl bara att sitta här och inte göra så mycket. Funderar på om

jag kanske ska gå ut och fota lite om jag orka behöver ju nya bilder, men vi

får se hur jag gör. :)


Av tina andersen - 2 juni 2011 11:46

Godmorgon, här sitter jag och gör inte så himla mycket. Jag vaknade

för en stund sen och tänkte nu att jag skulle ner och gör mig lite

frukost haha även om klockan är 11:51. :) Idag så ska jag nog inte göra

så himla mycket tänkte att jag skulle plugga och städa mitt rum + gaderob lite.

But nu ska jag ner och fixa frukost. Hoppas ni har sovit gott? Puss.

 

 

 

Måste ta nya bilder känner jag, har nästan inga.

 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards