tinaandersen

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av tina andersen - 18 juni 2011 22:20

Nu har jag för ett tag sen sett filmen mamma mia. Bra är den om jag får säga så. :)

Mycket musik och sånt. Nej nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen antingen så blir det en film till eller så blir det att sova. Så detta får bli mitt sista inlägg för ikväll men vi hörs mer imon. Godnatt på er, pusspuss  

Av tina andersen - 18 juni 2011 14:43

Hej på er everybody, igår kom jag hem från min älskling och va hemma vid halv 10 typ

men va trött så orkade inte blogga.. Men nu är jag här och nu är jag inte så trött hehe.

Just nu har jag nyligen tagit en dusch och ska snart smörja in mig med lite brun utan sol ;)

lite fusk men eftersom att det inte finns någon sol som man kan lägga sig under för att det

är mulet nu så får det bli att man smörjar in sig hihi. Egentligen vart har alla dessa varma dagar tagig vägen?.. Börjar bli lite tråkigt när det rengnar och sådant det är inte kul att va ute i sånt här väder ju.. Jaja nog pratat om vädret nu ska jag smörja in mig sen ska jag bädda rent i sängen och efter det blir det att starta en film men vilken vet jag inte  :) kan lägga upp vilken det blev sen när jag har bestämt mig för vilken jag ska se.

Förrseten i tosdags så hade jag och min älskling 8 månader! :)♥


Dagen låt



Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards