tinaandersen

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av tina andersen - 13 juni 2011 23:11

Nu blir det att lägga sig i sängen och försöka sova. Ni får sova så gott och

drömma sött. Vi får höras imon och jag bloggar nog mer imon också, jag ska försöka

att göra mer inlägg och så. Men nu måste jag sova vi hörs imon. Puss!


Just nu tog jag bara någon bild. Men den duger väl ändå? :)

 

Av tina andersen - 13 juni 2011 21:01

Hej, förlåt för att jag har varit så himla dålig på att uppdatera men ska

skärpa mig! Men antingen så orkar jag inte eller så har jag inget intressant

att skriva om.. Men jag ska försöka att uppdatera mer och sådant. Nu

denna kväll tänkte jag att jag skulle sätta mig i sängen och kolla antingen på

film eller så om det finns någon som kan va lite mer social mot mig hihi.

vad har ni för er ikväll? :)

 

 

Av tina andersen - 13 juni 2011 12:24

  

Hej, här sitter jag och ska alldeles strax ner och hjälpa mamma och städa. Så snäll som

jag är hihi. Sen efter det blir det att hoppa in i duschen. Har nästan inget att skriva om så vi

hörs senare i think. Puss.

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards