tinaandersen

Alla inlägg under april 2011

Av tina andersen - 22 april 2011 16:56

Nu ska jag gå ner och hjälpa mamma med kvällen mat!

Och det blir då hemma lagad pizza. :)

Bloggar mer sen, vi hörs. Puss

  

  

  

    


Av tina andersen - 22 april 2011 12:21

Hej här sitter jag men jag tänker inte sitta här länge till

för jag tänkte att jag skulle bege mig ut och sätta mig i solen och

plugga lite så jag har det gjort. :) Jag har rätt mycket att plugga

på känns det som. Jaja nu ska jag ut i solen. Ni får ha det bra. :)


 

Av tina andersen - 20 april 2011 12:07

Nu åker jag till min älskling. Jag bloggar nog mer senare.

Ni får ha det bra. Puss på er.♥

 

Dagens facelook

 

 

Av tina andersen - 20 april 2011 10:23

Hej idag är det onsdag och idag så blir det att åka hem till min

älskling äntligen. hihi :) I alla fall så sitter jag här och gör inte

så himlans mycket mer än att lyssna musik och bara tar det lungt haha.

Klockan är redan halv elva så jag funderar på om jag ska börja

fixa mig lite nu, så att jag inte strässar ihjäl mig sen? haha. Ja jag

får nog börja nu så jag kan fixa mig i lungn och ro. :)

Ni får ha det bra så hörs vi nog senare.


   



Av tina andersen - 19 april 2011 22:58

Av tina andersen - 19 april 2011 20:09

Hej nu är jag hemma efter en hel dags handling med min mamma

och syster. Trevligt va det faktiskt :) Jag orkar tyvärr

inte skriva så mycket om dagen. Men jag fick i alla fall

med min en klänning hem som kommer ifrån H&M! :)


Klänningen


     

Av tina andersen - 19 april 2011 13:27

Hej bloggen. Solen skiner och jag dunkar sommar musik haha.

Idag är jag på topp humör för att jag känner att sommaren verkligen är

på väg! :D Idag så ska jag med mamma in till halmstad och handla och

även så ska min syster med trevlans att få träffa henne :)

hehe. Ja jag har inte så mycket att skriva om faktiskt. Men jag bloggar nog

senare. Men det blir nog när jag kommer hem i så fall. Men ni får ha det bra så hörs vi nog!  Puss 


 

Av tina andersen - 18 april 2011 23:09

    


Nu ska jag nog börja göra mig iordning för säng. Känner min lite

trött och små iriterrad bara för att jag saknar min älskling! Visst

vi kommer ju ändå att träffas på onsdag men det är lite långt tills

dess tycker jag. Eller ja det är ju bara imon med sen så får jag träffa honom.

Just nu ligger han i sin säng på hotellrummet i stockholm och jag sitter

här i min säng och är små trött och små iriterrad.. Ååh. :(

Detta blir mitt sista inlägg för ikväll. Så jag säger godnatt och ni

får sova gott! Puss på er.


        



Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards