tinaandersen

Alla inlägg under april 2011

Av tina andersen - 17 april 2011 13:15

Hej idag är det söndag och det händer väl inte så mycket idag heller?

Tror det bara blir att va hemma och ta det lungt. Eller så blir det att

plugga idag så slipper jag göra det nästa vecka när jag har lov. :)



 


Av tina andersen - 16 april 2011 16:54

Titta vad jag fick av min fina pojkvän idag. :)


Ett jätte fint halsband som jag blev jätte glad över verkligen!


     

Av tina andersen - 16 april 2011 10:41

6 månader med min Andreas idag! :)

Jag älskar dig och jag hoppas du vet det! <3

Allt jag vill är att få vara med dig. Du betyder så himla

mycket för mig!


 

  


Av tina andersen - 14 april 2011 16:24

Hejhej. Mitt humör är på topp och solen skiner utanför mitt fönster.

HÄRLIGT :) nu ska jag städa på mitt rum så att min pojkvän inte får en chock

när han kommer till mig imon haha. ;) nej men så stökigt är det faktiskt inte det, ligger bara lite kläder här och där haha. Nej nu ska jag inte sitta här och babbla 

utan nu ska jag sätta igång! :) och medans man städar så dunkar musiken högt i

högtalarna. :D


Dagens outfit 

 

 

Av tina andersen - 13 april 2011 16:08

God dag på er. Här sitter jag och ska snart gå ner och ta mig något

och äta. Är lite hungrig eftersom att jag inte åt så mycket i skolan.. Även

om det va påskmat men det va inte så jätte gott precis haha. Jag har inte

så mycket att skriva om idag heller.. Men kommer nog mer fram mot kvällen?

Nej nu ska jag byta om till mina mys kläder som jag ska gå och mysa i. hihi (a)

Men innan jag drar så lägger jag upp dagens outfit. :)



 


Av tina andersen - 12 april 2011 15:48

Ogilla vädret! :( orkar tyvärr inte skriva om dagen så det

får bara bli dagens.

  

 

 

Av tina andersen - 11 april 2011 21:49

Nu ska jag kolla film och sen sova. Jag bloggar nog mer imon. :)

Godnatt alla. :)


Bilden är tagen av mig sen förra helgen tror jag haha.

 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards