tinaandersen

Alla inlägg under mars 2011

Av tina andersen - 2 mars 2011 18:16

Hejhej. sitter här och har nyss äntligen pluggat klart  

men jag ska nog ta och plugga lite till fast det får bli senare.

Just nu ska jag nog inte göra så mycket mer än att bara sitta

här och ta det lungt!  frästen imon hörni då är det torsdag och det menars

med att i övermorgon är det fredag och ni kan fatta att jag längtar ska

ju träffa min babe   

har faktisk inte träffat min älskling på en vecka!  

men tänk dom som har förhållanden långt ifrån varann jag fattar

inte hur dom klarar det, jag klara inte ens att va ifrån min älskling

i en vecka!

Av tina andersen - 2 mars 2011 15:55

  

Av tina andersen - 1 mars 2011 15:43

Hej på er. Kom nyss hem från skolan och har mycket att göra idag om man

säger.. Måste plugga till mina Engelska prov jag ska ha och sen på mitt

NO prov som jag ska göra om. Så min dag idag bli en Plugg dag

och jag får värkligen inte dra på det nu som jag nästan har gjort nu

i en vecka.. Aja det är bara till att sätta igång med det.. 

I alla fall så har min dag varit rätt okej!

Hur har eran dag varit?  


Dagens Outfit.

 

  

  

 

 

 

 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards