tinaandersen

Alla inlägg under mars 2011

Av tina andersen - 10 mars 2011 20:52

Förlåt för att det kanske inte blir så mycket bloggande under

dagarna men det är så när jag inte vet vad jag ska skriva och så..

Men men, jag ska försöka bli bättre på att blogga mer under dagarna eller

bli bättre på att blogga överhuvudtaget haha!  


  

Av tina andersen - 10 mars 2011 16:09

Hej på er alla. Kom hem för ett tag sen från skolan!  

Dagen idag har varit bra men bättre kunde den ju ha varit tycker

jag. Hehe. I alla fall så Igår som ni säker märkte så bloggade jag ju

inte på hela dagen, men det va för att jag va hos min älskling och vi kollade film och sånt så kunde inte blogga hehe.  Sen när jag kom hem så orkade jag inte starta datan kom hem vid halv elva på kvällen typ.. Men nu är jag pigg i alla fall haha. Nepp nu ska jag ner och ta mig något och äta så jag inte är hungrig!

Vi får höras senare.  


Dagens Outfit.

 

  


Bilden är inte alls bra men ni får nöja er med den.  

Av tina andersen - 8 mars 2011 20:42

Nu ska jag kolla film sen sova.  

så jag kommer inte blogga mer för ikväll. Men ni får

ha det fint så hörs vi! 


Puss & Kram

Av tina andersen - 8 mars 2011 18:25

Nu blir det att göra semlor med mamma.  

MUMS!


  

Av tina andersen - 8 mars 2011 15:37

Dagens outfit.

 

  

  

Av tina andersen - 7 mars 2011 19:42

Just nu sitter jag här och ska snart starta en film som jag ska kolla på

till jag ska sova. tror inte det kommer bli något mer bloggande ikväll

så detta blir mitt sisst inlägg för idag.  så jag säger godnatt redan nu.


Godnatt. :*


  

Av tina andersen - 7 mars 2011 15:17

Hejhej. Äntligen hemma efter en jobbig skoldag, eller ja, jag slutade vid

två och va hemma vid kvart i tre typ så jag har vatt hemma ett tag  

men i alla fall så har min skoldag varit någerlunda bra, rätt jobbig om

man säger så haha. Nej nu ska jag ta upp min engelska och börja plugga stenhårt på den så jag kan mycket mer än vad jag kan nu hehe.  

Kanske inte va så jätte intressant inlägg men men.


Dagens outfit.

 

   

   

     

 

Av tina andersen - 6 mars 2011 17:20

Vet ni vad jag ska göra nu? Jo jag ska gå ner och göra något

varmt och dricka sen ska jag gå upp på mitt rum och starta en film

och mysa till.  


Om ni har några film tips så skriv dom gärna! Kollar på allt

förutom skräck!  hehe.


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards