tinaandersen

Alla inlägg under mars 2011

Av tina andersen - 6 mars 2011 17:02

Kom nyss in med min lilla nallebjörn efter en lååång promenad

i det fina vädret. Känner att det värkligen börjar dra sig mot våren. 


Bilder sen jag va ute.

 

  

  

  

    



Av tina andersen - 6 mars 2011 14:45

Jahopp idag är det söndag och det menars med att det är skola imon

inte alls taggad! I alla fall så nu ska jag fixa till på mitt rum sen blir det

att träna på engelskan som jag har prov på i veckan. Sen efter det

blir det nog att gå ut och gå en runda i det fina vädret. 


Av tina andersen - 5 mars 2011 22:07

Hejhej på er. Nu är jag hemma efter en sjukt bra helg med min älskling!  

I fredags så blev det bowling med julia, björn och älskling.

kul va det tyckte jag, skulle inte va fel att göra om faktiskt!  men det som va lite tråkigt det va att våran bana kråglade lite då och då men annars va det helt okej. sen så idag blev det  helsingborg med älskling och älsklings familj och det va också jätte kul tyckte jag!   och självklart blev det nya saker som jag ska lägga upp på bloggen nu!   hehe.


Nytt både till rummet och i gaderoben!


En datorbräda!


  

  

och en vit blus!


  


Av tina andersen - 3 mars 2011 18:36

Nu kör jag igång med veckansblogg. Skriv en kommentar "jag är med"

så väljer jag ut tre stycken nästa fredag hehe. 



Japp då ska vi se hur många det som vill va med.  

Av tina andersen - 3 mars 2011 18:21

Här har ni dagens outfit.  


  

Av tina andersen - 3 mars 2011 16:23

Hejhej. Sitter här och ska ner och plugga nu kommer nog inte

bli så mycket bloggande idag efter som att jag måste plugga till

mitt engelska prov så jag klara det!  

men ni får ha det så bra så länge så hörs vi!

Dagens outfit kommer upp på bloggen efter jag har pluggat.


Puss & Kram.

Av tina andersen - 2 mars 2011 20:24

Go'kväll allihopa!  här sitter jag och funderar på om man ska gå

ner och ta någon kvällsmaka sen sova kanske! Eftersom att jag inte har sovit så

jätte bra nu dessa tre dagar så måste jag göra det inatt. Jag får

verkligen inte väda på mitt dyng igen. Jaja nu ska vi inte prata om

hur jag sover utan nu säger jag godnatt och att ni får sova så gott.


Puss.


  

Jag slänger upp en bild på mina nycklar haha.  


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards