tinaandersen

Alla inlägg under maj 2011

Av tina andersen - 25 maj 2011 17:18

Nu har jag nyligen fått i mig lite mat och även pluggat

sen jag kom hem skönt om jag får säga så hehe. Just nu så gör

jag inte så mycket sitter bara och lyssnar på musik och tar det lungt.

Nu aldelles strax så ska jag gå ut och gå med mamma. Men innan jag

gör det så ska jag lägga upp dagens outfit, eller ja, hmm man ser ju inte

så himla mycket av den men den får duga ändå. Man ser ju i alla fall lite ut

av den. :) nej nu ska jag gå. Det kommer något mer inlägg senare. Puss puss!


 

Av tina andersen - 24 maj 2011 20:48

Hej nu har jag nyligen smörjat in min kropp och nu sitter jag här

och lyssnar på musik. Jag ska alldeles strax stänga av datan och gå

ner och borsta tänderna. Sen efter det blir det att läsa på so:n och smsa

med älskling ett tag sen blir det nog att sova för min del. Är lite trött faktiskt.

Nej nu ska ner och fixa mig för sängs. Detta blir mitt sista inlägg för idag/kväll

men mer inlägg kommer det imon. Ni får sova så gott och drömma sött. Godnatt.

Puss!


Kvällens låt.




Av tina andersen - 24 maj 2011 19:53

 


Godkväll.

Här sitter jag och har nyss lagt på luren efter att ha pratat med

älskling. Nu tänkte jag att jag skulle hoppa in i duschen och sen blir det

att läsa lite till på mitt so prov. Det kommer nog något inlägg till efter jag har 

duschat och innan jag ska sova i think. Men vi får höras då. Puss

Av tina andersen - 24 maj 2011 16:23

Fina låtar. :)




Av tina andersen - 24 maj 2011 08:58

Godmorgon klockan är 09:09 och jag borde igentligen sitta

i skolan nu men eftersom att jag försov mig i morse och för att mammas

bil är sönder så kan jag inte komma till skolan. Så för mig så blir det

en hemma pluggdag itället för skolan så får jag va hemma och plugga på

det jag behöver. Men nu ska jag nog kolla film och sen vit typ 10 tiden så

börjar jag nog att sätta igång. Ni får ha en bra morgon! Puss

 

 

Av tina andersen - 23 maj 2011 14:58

Måndag idag, min skoldag idag har varit helt okej :)

idag blir det plugg så kommer nog inte att va så himla social

på bloggen men det har jag inte vatt på länge nu känner jag.

Men mitt blogg humör går upp och ner. Men ska försöka blogga mer. :)

Nu tänkte jag att jag skulle lägga in dagens outfit sen sätta mig ner

och plugga så jag har det gjort. Ni får i alla fall ha en fortsatt bra måndag. Puss

 

Dagens outfit.

 

     

  

 

Av tina andersen - 22 maj 2011 15:47

Hej på er allihopa! :)

Kom hem för ett tag sen, har ju sovit hos älskling från i fredags till

idag. Vi va ju i Göteborg igår och det va kul att få hänga med dit. :)

Men just nu sitter jag här och tänkte att jag skulle lägg upp min

tröja som jag köpte idag när jag och mamma va på eruostop för att

jag skulle ta ut pengar till henne, så jag tänkte att ni skulle få se den.

Efter jag har gjort det så blir det att sätta mig och plugga till idrotts läxan vi

har tills imon. Men mer bloggande blir det efter jag har pluggat.


Dagens inköp.

 

 

 

 


bilderna fick bli med mobil kamran, för den andra kamran har inget batteri. :p

Av tina andersen - 21 maj 2011 11:25

Hej. Jag vet att jag har varit dålig på att blogga nu.

Men det är så mycket nu och jag har ibland ingen ork men jag ska

ta mig i kragen och försöka blogga mer. Igår så va det fredag och

då blev det att åka hem till älskling och nu sitter jag fortfarande här

och det blir nog att sova hos han inatt med, eftersom att vi

ska till Göteborg och se när Andreas pappa springer göteborgsvarvet. :)

Nej nu måste jag gå hinner tyvärr inte skriva mer, har lite bråttom.

Jag bloggar antingen imon när jag kommer hem eller så bloggar

jag när jag kommer hem från Göteborg ikväll. Ni får ha det bra.

Puss puss

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards