tinaandersen

Alla inlägg under maj 2011

Av tina andersen - 18 maj 2011 19:29

Ny mobil. :D


  

  

 

bilderna är kanske inte så jätte bra men det va blixtens fel. :)

Av tina andersen - 16 maj 2011 16:54

Just nu sitter jag här och väntar på att mamma ska sätta in

rabarberpajen i ungnen så den blir klar till att ätas haha. :)


Dagens låt -

Kesha - blow

 

Av tina andersen - 16 maj 2011 14:47

Idag är det inte vilken dag som helt utan det är den 16 maj och

det menars med att jag och min älskling har 7 underbara månader idag!

Helt otroligt vad tiden har gått fort. :)


Jag älskar dig mitt hjärta och det kommer jag göra länge till!

Du är det bästa och det finaste. ♥♥



Förresten bjuder på dagens outfit också, kanske inte så bra bilder men

det är ju ändå nått. :)


  

 

    


Av tina andersen - 13 maj 2011 15:37

Dagens låtar som dunkar fint i mina högtalare. :)




Av tina andersen - 12 maj 2011 15:56

Hej, ojj gu vad veckan har gått fort det är ju redan torsdag haha.

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag nu, känner att jag börjar bli så lite dålig på att blogga igen.. Men mycket i skolan och mycket med det personliga också.. Men nu är allt löst hoppas jag i alla fall, så det kommer nog bli lite mer bloggande nu. Men det med skolan det är ju nästan sanslöst har rätt mycket prov som ska skrivas nu eftersom att det snart är sommarlov! Snacka om att jag längtar asså! :D I alla fall så ska jag nu lägga upp dagens outfit och sen ska jag sätta mig ner och göra min läxa i SO som jag har till imon. Åå! :(

Puss


Dagens outfit i tre bilder.


  

  

  







Av tina andersen - 9 maj 2011 22:24

Godkväll. Här sitter jag och tänkte att jag skulle sätta mig

i sängen nu och läsa lite till ett prov jag har på torsdag. :)

Sen efter det blir det nog att sova för min del. Så detta blir mitt

sista inlägg för idag. Godnatt på er sötnosar. Vi hörs imon.

 

Puss

 

    

Av tina andersen - 9 maj 2011 17:55

  

Hej på er. Förlåt för att jag har vatt dåligt på att blogga nu i ett par dagar men allt har inte varit på topp. Men det ska jag inte sitta och rabbla upp här i bloggen. Utan jag ville mest bara skriva lite. Min dag idag började med att jag åkte till skolan men lika fort jag kom till skolan så ville jag bara hem. Men jag klararde av skoldagen i alla fall som tur va. :) Nej nu ska jag sätta mig och lyssna på musik och se om det är något roligt som händer på facebook haha. Ni får ha det nice så hörs vi.

Puss.

Av tina andersen - 6 maj 2011 16:49

Dagens låt. :)


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards