tinaandersen

Alla inlägg under maj 2011

Av tina andersen - 6 maj 2011 14:39

Jag har en fråga till er och det är vad ni tycker om denna låten?

Själv tycker jag att den är ganska bra, men vad tycker ni? :)


Av tina andersen - 6 maj 2011 13:17

Hej sötisar.
Idag blev det att stanna hemma eftersom att det kliar och gör

fortfarade ont i örat.. åå.. Nej nu ska jag inte prata om det

för idag är det ju fredag. :) och för mig händer det inte mycket

blir att bara vara hemma och mysa eftersom att det är fredag ju.

Har inte mycket att berätta så jag börjar min dag nu med att

städa mitt rum. Vi hörs, puss puss.


 

Av tina andersen - 5 maj 2011 23:06

Nu ska jag börja dra min mot säng. Bloggar mer imorgon. :)

Puss på er.

 

 

Av tina andersen - 5 maj 2011 17:18

Kom nyss hem efter en lång dag med mamma och syster.

När jag va hos doktorn idag och kollade mina öron så visade det sig att jag hade inflamation i ena örat! Suck! :( Efter vi hade vatt hos doktorn så blev det att handla också. Men orkar inte skriva om det för det är ändå inget som

är intressant, eller ja, det vet ju inte jag vad ni tycker haha?

Nej nu tänkte jag att jag skulle ner och se om mamma eller pappa har

börjat med maten än för jag börjar känna att min mage känner ett sug efter

mat. Hehe :) Vi får höras senare. Puss puss

 

Coconut Tree - Mohombi ft. Nicole Scherzinger

 


Av tina andersen - 4 maj 2011 21:15

Godkväll alla. :)

Eftersom att jag ska till doktorn imon och kolla mina

öron (som jag har skrivit i ett annat inlägg) så blir det nu då

att kolla kläder som jag ska ha på mig imon. Sen efter jag har gjort det

så blir det nog att göra sig en kopp te och lägga sig ner i sängen och kolla

film och helt änkelt koppla av. :)


    


Av tina andersen - 4 maj 2011 18:42

Usch nu är min hjärna helt död! Har pluggat som satan på provet

som jag har på fredag nu kan man säga att det sitter haha. Men

ska träna lite mer på det senare ikväll om jag orkar haha. Nu ska

jag ner och börja skala potatis så att mamma och pappa kan

börja med steken när dom kommer hem. Bloggar senare, puss


Kvällens låt.

 


Av tina andersen - 4 maj 2011 14:24

Hej på er.

Här sitter jag igen och har nyss prata klart med min älskling i tele.

Nu blir det nog att sätta sig ner i lung och ro och plugga till

NO - prov som jag har på fredag. Usch! :(


 



Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards