tinaandersen

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av tina andersen - 4 juli 2011 17:55

Hej på er, just nu bloggar jag från mobilen. Eftersom att jag sitter i bilen påväg ner till Skåne för att mamma ska på möte där och så. Sen så tänkte jag att jag kunde va lite mer social på bloggen hehe :) idag så har jag inte gjort så mycket mer än att jag har hjälpt mamma att rensa min syster rum eftersom att jag ska få hennes rum. :) nu ska jag gå. Ni får ha det så bra sålänge så hörs vi senare. Puss

Av tina andersen - 4 juli 2011 12:48

Ni har väl inte glömt att ni kan rösta på min klänning som finns längst ner

i menyn på vänster sida? Och hur man röstar kan jag skriva upp om ni har

glömt det?

Ni gör såhär: "ni klickar på bilden/klänningen och så kommer det upp en ruta på bilden/klänningen och under bilden så står det rösta sen så står det något nummer som ni ska skriva i den lilla rutan som står under nummret sen när du har skrivit in det så klickar du bara

på knappen rösta här!"

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards