tinaandersen

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av tina andersen - 19 juli 2011 22:16

Hello, nu har jag nästan nyligen kollat klart på filmen Dear john.

Den filmen är så himla bra! Den är lite sorlig i vissa cener.. Eller jag

tycker i alla fall att den är det hihi men jag är sån som kan nästan gråta

till sånna här filmer (a)

Just nu sitter jag och väntar på att min pojkvän ska komma hem så han

kan ringa mig så jag inte har så himla tråkigt.. Efter filmen så målade jag naglarna

i ny färg, eller färg och färg det är bara glitter i nagelacket haha. Det glittrar

i vissa riktningar hihi. Nu ska jag nog bara sitta här och lyssna på musik

och vänta på att min pojkvän ska komma hem. Vi hörs, puss ♥


Eftersom att jag nästan inte har någon annan bild att lägga upp så

lägger jag upp en bild på lilla mig. ;)

 

 


Av tina andersen - 19 juli 2011 20:05

Hej på er, förlåt för dålig uppadtering. Jag som sa att jag skulle

blogga antingen när jag kom hem i lördags eller i söndags.. Men det blev inget av

som ni kanske har märk? Nej men i lördags så kom jag hem sent även om jag

inte ville komma hem så sent men det gjorde jag i alla fall men men.

Sen i söndags så orkade jag inte helt änkelt. Men jag la ju in en kvällen låt

igår, men det kanske inte är så mycket till tröst haha. Nej nu ska jag inte

skriva så mycket mer än att jag tänkte bara förklara varför det inte har varit

någon bloggning och så ville jag visa mina nya skor som mamma köpte till mig

idag! :) och nu så ska jag sätta/lägga mig i sängen och kolla på filmen

Dear john som jag har sett en gång innan men det va för ett tag sen.

Men ni får ha det så bra så hörs vi nog mer ikväll eller så blir

det imon. Puss


Mina nya skor

Bilderna är något stora men bättre det än bytte små hihi

Vad tycks? :)


   

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards