tinaandersen

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av tina andersen - 6 juli 2011 23:31

Hej eller godkväll, nu ska jag aldelles strax sova, men innan jag gör det

så ska jag tvätt mitt ansikte och borsta tänderna och allt sådant som man

gör innan man ska sova. Eller ja gör i alla fall det. :) bloggar inte mer för kväll,

men därimot kommer jag att blogga imon. Ni får sova så gott så hörs vi.

Natti, puss

bildlöst inlägg


Av tina andersen - 6 juli 2011 16:32

Nu ska jag åka så jag lägger upp outfit nu. Vi får se om det kommer

inlägg från mobilen, ni får ha det gött. Puss

:)

Outfit


 

Av tina andersen - 6 juli 2011 14:53

Hej, förlåt för att jag inte bloggade när jag vaknade idag men jag skulle med

mamma och sådant så hann tyvärr inte. Men nu sitter jag här och skriver.

Idag eller snart så ska jag iväg med mamma till markaryd för att hon

ska till en kompis som har ett sånt här tuppurwear party idag och min mamma

säljer det så jag ska iväg med henne till det idag för jag orkar inte sitta hemma faktiskt det är rätt tråkigt när man nästan alltid gör det haha. Ni kanske inte vet vad tuppurwear är men man säljer burkar och sånt, det är sånna burkar som jätte bra verkligen. Aja nu ska jag inte sitta och prata om det haha, det kanske inte är så jätte intressant för er att läsa. Men så ni vet så kommer jag inte blogga så mycket, om jag nu inte bloggar från mobilen men när jag bloggar från mobilen så kan jag inte lägga upp bilder.. Eller det vet jag inte för jag har inte tästat, men jag tror inte man kan det.. Oj vad långt inlägg det blev här. Men som tur är har jag inte så mycket att skriva om nu. Så jag ska ta och kolla på kläder på vad jag ska ha på mig ikväll. Det kommer nog nog något inlägg innan jag åker. Ni får ha det fint, puss


 

Av tina andersen - 6 juli 2011 00:33

Godkväll, nu ska jag börja göra mig iordning för sängen för att sova.

Imon så blir det nog bara att va hemma och ta det lungt som jag har gjort nu

dom närmsta dagaran sen helgen haha. Är jätte trött så tror jag ska sova.

Ni får sova så gott och allt sånt så hörs vi imon. Godnatt, puss.


Flowers

 

    

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards