tinaandersen

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av tina andersen - 24 juli 2011 18:40

Hej på er, om ni undrar varför jag inte har bloggat så är det

för att jag inte har haft något internett i två dagar tror jag..

Men nu har jag det tillbaka som tur är. :)

Jag ska berätta lite för er om min helg. Den började såhär:

I lördags så åkte jag hem till min älskling och vi gjorde väl inte så himla mycket, på kvällen skulle vi igentligen ner till osianhamnen i Halmstad

för att kolla på streetrace men det blev inte av för att det började rengna

och vi/jag ville inte så där ute och kolla på det om det rengnar så det blev inte

att vi gjorde det så istället låg vi hemma och kollade på film och myste (a)

förrseten när jag kom hem till älskling i lördags så fick jag en jätte

fin klänning av hans syster verkligen jätte gulligt! Blev jätte glad! Jag tänkte

att jag skulle lägga upp den här på bloggen så ni får se hur den serut :)

sen idag så blev det att jag fick åka hem vid två tiden för att jag skulle på kalas till min bror som fyller 23 år. Det känns inte alls länge sen som han bodde hemma.

Tiden går fort. Oj, känner att jag kanske borde avrunda här lite nu. Har skrivit en hel del, men ni fick i alla fall lite av min helg och sånt.

Nu ska jag sitta här och lyssna på musik och bara ta det lungt.

Vi hörs, puss


Bild på klänningen.

 

   

 

 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards