tinaandersen

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av tina andersen - 12 juli 2011 19:38

Hello, har vatt hemma ett litet tag efter att jag har vatt ute på

en promenad med min lilla vovve, och nu tänkte jag ta mig en liten skål

choklad och sätta mig vid datan och kolla på serien how i met you mother.

Puss


 



Av tina andersen - 12 juli 2011 18:13

Hej på er, idag va jag ju på moppe kursen som jag skrev att jag skulle

till idag och den gick bra men det vi pratade om idag hade jag läst

i boken eller det mesta i alla fall. Efter när det va slut så hämtade

mamma mig och så körde hon och jag till synsam för att vi skulle ta en sån

ögon kontroll för körkortillstondet och det gick bra så nu någon gång denna veckan eller nästa så ska jag på såhär dropp in till där jag är på moppe hurs och

göra tester och sånt! :) jag längtar riktigt mycket tills jag fyller år men

vilket jag gör den 14 november så jag får ju vänta ett tag men men

så är livet.. Aja nu tänkte jag att jag skulle ta mig en promenad med min lilla

vovve, ska se om mamma vill hänga med också. Vi hörs senare. Puss


 


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards