tinaandersen

Alla inlägg den 16 december 2010

Av tina andersen - 16 december 2010 21:45

  

håkan hellström - en vän med en bil
håkan hellström - känn ingen sorg för mig göteborg
håkan hellström - kär i en ängel
håkan hellström - kom igen lena
håkan hellström - dom kommer kliva på dig igen
håkan hellström - ramlar
håkan hellström - jag hatar att jag älskar dig
håkan hellström - för en lång lång tid
håkan hellström - den fulaste flickan i världen
håkan hellström - nu kan du få mig så lätt
håkan hellström - vi två, 17 år
håkan hellström - det är så jag säger det
håkan hellström - tro och tvivel 
håkan hellström - saknade te havs
håkan hellström - man måste dö några gånger innan man kan leva
håkan hellström - två steg från paradise
håkan hellström - jag vet vilken dy hon har varit i
håkan hellström - shelly
håkan hellström - det dom aldrig nämner
håkan hellström - du är snart där
håkan hellström - det här är min tid 
håkan hellström - river en vacker dröm 
håkan hellström - Vid Protesfabrikens Stängsel 
håkan hellström - dom där jag kommer ifrån
håkan hellström - visa vid vindens ängar
håkan hellström - jag ger dig min morgon 
håkan hellström - himmel blå himmel blå 
håkan hellström - jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
håkan hellström - magiskt men Tragiskt
håkan hellström - kärlek är ett brev skickat tusen gånger 
 
håkan hellström - så länge du är med mig
håkan hellström - en midsommarnattsdröm

Av tina andersen - 16 december 2010 21:35

  

  

Av tina andersen - 16 december 2010 21:00

  

nej nu blir det att krypa ner i sängen och starta en film

och kolla på..   

Av tina andersen - 16 december 2010 20:24

min pojkvän, ja.. han är det finsate som finns, jag träffade honom i oktober, men då va vi bara
vänner sen blev det bara att vi snackade typ mer och mer hmm, nu vet jag inte riktigt hur
jag ska skriva detta men man kan väl söga att det typ bara blev vi hehe..
i alla fall vi har vatt tillsammans i två månader på torsdag och dom två månaderna med
världens finsate pojkvän. det går inte att beskriva. han gör mig på bra humör!
att höra, känna och veta att du finns där är det bästa som finns! älskling, hoppas att du vet
att jag värkligen tycker om dig! du är min ögonsten. det jag säger och det jag skriver till dig det
menar jag! du är en ängel från ovan. vi har delat rätt mycket tillsammans. i mitt hjärta finns du!
du.. min ängel. jag är rädd om dig. jag är rädd att förlora dig, jag hoppas du vet det!
om det är något så vet du att jag alltid finns där och att jag hjälper dig!
lika mycket som du finns där för mig finns jag för dig!
älskling, du får mig att le. du finns i mina tankar hela tiden. du är allt.
varje sekund med dig blir ett minne.
tänk alla minnen vi skapat. tänk så mycket minnen vi har skapat under
två månader och fler månader och minnen ska det bli!
jag hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig! att se dig är som att
hela världen stannar upp. tänk att jag inte drömmer länge!
älskling, min stjärna. du är min och jag älskar dig!   



Av tina andersen - 16 december 2010 20:08

tjena! jag har nyss fixat en ny blogg bara för att den andra krånglade..
så ja.. det fick bli en ny blogg, för jag orkade inte hålla på och krånga med den andra även om jag har skrivit så mycket på den.. men men.

hoppas ni kommer gilla min nya blogg. hehe   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards