tinaandersen

Alla inlägg den 23 december 2010

Av tina andersen - 23 december 2010 20:34

fick julklappar av älskling och hans föräldrar

jätte gulligt! blev jätte glad!   

en parfym av älskling och varma innetofflor av hans föräldrar.

parfymen luktar jätte gott och tofflorna är jätte skönt!   

nej nu ska jag ner och umgås med min lilla familj.

 

  

  

     

 

Av tina andersen - 23 december 2010 15:39

hej. sitter här och kollar lite tv har inget annat att göra som är kul hehe.

eftersom att jag har städat och hängt upp tvätten och tvättat så ska jag nog ta

det lungt. så min kväll blir det bara att ta det lungt och njuta av att det är

julafton imon!   

 

Av tina andersen - 23 december 2010 02:50

nej.. nu ska jag gå och lägga mig, klockan är mycket nu.

jag bloggar mer imon. så ni får sova gott och drömma sött

så hörs vi.  

natti natti. ♥

kvällen låt

Av tina andersen - 23 december 2010 01:35

hej bloggen. sitter här och lyssnar på lungn musik och bara

ta natten som den kommer haha. nej men nästan.

dagen igår va bra! mycket bra om man säger så.

först va det skolan men gick bara till klockan 11 för vi

gick ju på jullov! hehe och jag fick reda på mina btyg också!

nöööjd! men i alla fall efter skolan så blev det in till stan och

träffa älskling och va med honom hela kvällen sen efter det

va det hem och fick nästan sitta i bussen i en timma!

nej men asså nästan! den körde en sån jäkla omväg! aja i alla fall

så va typ hemma halv 12 och sen dess har jag inte gjort så mycket.

men nu ska jag nog ta och chilla vidare. haha  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards