tinaandersen

Alla inlägg den 27 december 2010

Av tina andersen - 27 december 2010 23:17

Av tina andersen - 27 december 2010 23:00

it is I who stands alone
it is me who is stronger
than you'll ever know.

 

  

 

asså? vad är det som börjar hända med mig?!

känner mig sur, ledsen, deprimerad, orolig, ja allt på samma gång!

aah! nej nu ska jag ner och ta ett glas cola och göra popcorn sen

se om jag hittar någon lämplig film att kolla på!

Av tina andersen - 27 december 2010 17:00

tjena! sitter här och gör inte ett skit faktiskt..

som sagt så blev det aldrig att jag och mamma åkte till stan idag

pågrund av att jag vaknade så sent och aa det blev för sent helt änkelt haha

kanske inte så jätte intressant men jaja whatever. men imon så blir det stan med mamma och då måste jag värkligen komma upp i tid så det blir att jag måste

lägga mig i någerlunda tid ikväll.   

Av tina andersen - 27 december 2010 01:05

hej bloggen nu är jag tillbaka! haha eller ja.
i alla fall min jul va bra men inte riktigt som jag hade hoppast på..

men men nu är den över hoppas nästa år blir bättre.

hälgen har jag spänderat med min ängel och ni vet nog vem det kan vara.

klockan är fem minuter över ett på natten och jag ligger inte i sängen även om

jag inte kunde sova förrän vid sex i morse.. imon blir det stan med mamma

hoppas jag! annars åker jag nog in själv om hon inte orkar eftersom att hon har

jobbat hela dan igår. men jag hoppas på det bästa att hon orkar. hehe.

mitt lov har varit toppen ensålänge och det är bra! nu ska jag nog starta en bra film om jag hittar någon och kurra ner mig i sänegn med något varmt te.

så kommer inte blogg mer inatt. sååååå ni får sova gott och fortsätta ha en toppen kväll så hörs vi nog!   

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards