tinaandersen

Alla inlägg den 17 december 2010

Av tina andersen - 17 december 2010 12:45

tjena. fredag idag och har feber ont i magen,

har ingen ork till någonting..

så det blir att bara va hemma idag..   

kanske inte så jätte kul men vad gör man?

tror jag hänger med mamma en snabbis och handlar..

sen hem och lägga mig och sova.. även om jag nyss nästan

har vaknat, hehe. men ja.. så ser mig lilla fredag ut..

boring, boring, boring..

frästen på måndag om jag mår bättre som jag hoppas på

att jag gör då blir det att julhandla med emma och träffa älskling..      

men nu ska jag gå.. ni får ha en bra läsare så hörs vi..   

  



Av tina andersen - 17 december 2010 03:27

nej.. nu ska jag gå och lägga mig..

klockan är rätt mycket nu..

ni får sova så gott och drömma så sött

så hörs vi. NATTI. ♥

 

  

:)

Av tina andersen - 17 december 2010 02:24

  


usch!.. klockan är 02:30 och jag är fortfarande vaken..

inte så jätte bra precis.. imon är det fredag och det blir ingen skola för mig imon heller.. eller ja rättasagt idag för att klockan är ju över tolv..

frästen ni läsare om ni är sugna på att se någon bra film så sök på denna, ' Ice Castles ' den kan va lite sorlig men den är sjukt bra!   

Av tina andersen - 17 december 2010 00:19

nej.. nu blir det att starta en film och kolla på   

som ni säker ser så har jag ändrat om och sånt i min blogg.

en header ska jag fixa så snart som möjlig. kanske blir efter filmen eller så blir det imon. får se vad jag orkar, visst det tar ju inte många

minuter att fixa det men är ändå lite jobbigt. hehe.


  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards