tinaandersen

Alla inlägg den 28 december 2010

Av tina andersen - 28 december 2010 05:57

asså jag fattar inte hur jag orkar?! klockan är snart sex på morgonen och jag

har inte kunnat sova en blund på hela natten och jag är inte trött nu heller.

men det kommer sen jag lovar om jag är vaken till sju - åtta så kommer jag att

somna för då är jag trött men NEJ då kan jag inte gå och lägga mig för så ska jag ju upp! aah vad ska jag göra med mig själv?! jag kan inte hålla på att va vaken

hela natten och sova hela dagen! det går bara inte men om jag försöker att va vaken tills vi ska åka så kommer jag nog kunna somna vid tio, elva inatt,

eller kanske tidigare om jag har tur! haha.

och det är ju inte bra att hålla på såhär heller!  nej jag måste värkligen ta

tag i mitt liv nu innan det är försent! jag ska börja röra på mig mer och sluta äta så himla mycket godis och chips och så! jag måste värkligen det!

nej nog pratat om det haha. nu ska jag nog försöka lägga huvudet på kudden och försöka somna så jag får lite sömn i mig i alla fall så jag kommer upp!

det är det viktigaste.

 

  

Av tina andersen - 28 december 2010 02:38

hej bloggen. sitter här och klockan är mitt i natten.

men det är så svårt att sova när man inte är trött och har många

tankar i huvudet som vimlar omkring.. men jag funderar stort på om jag

ska gå och lägga mig i alla fall, eftersom att jag ska upp rätt tidigt imon så..

men annars kan jag ju va uppe hela natten och va vaken till jag ska åka

iväg men nej.. det kommer jag aldrig att orka. jag ska nog ner och köra en kopp te och lägga min i sängen och kolla på en film sen sova. det låter bra tycker jag.

så ni som är vakna ni får ta och ha en toppen natt och ha det gött!

vi hörs.      

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards