tinaandersen

Alla inlägg den 19 december 2010

Av tina andersen - 19 december 2010 20:45

hej bloggen. imon så kommer jag nog inte kunna blogga på

hela dagen, eller jo kanske men i alla fall.

jag slänger upp morgondagens outfit nu i fall jag inte hinner

göra det imon. så aa.. men nu ska jag kolla film sen krypa ner i

min säng och sova. så ni får ha det bra så hörs vi kaaanske imon.

ni får sova gott och dröma sött.   

 

OUTFIT

 

  

Av tina andersen - 19 december 2010 18:00

nej nu ska jag äta sen efter maten blir det duschen

sen efter duschen så blir det att kolla kläder tills imon

sen efter det blir det nog att sitta här lite sen efter det blir det

att kolla film sen efter det blir det nog att sova.   


  


Av tina andersen - 19 december 2010 17:34

  

  

Av tina andersen - 19 december 2010 14:55

tjena alla. vaknade för typ en timma sen eller något..

inte så jätte bra på tanke att de är skola imon och jag kan inte

ligga och va vaknen hela natten så jag måste gå

och lägga min i tid idag! och det är värkligen ett måste!

på onsdag är det jul lov som gäller och det är efterlängtat! haha.

och på onsdag så får jag reda på min betyg. men jag vet redan

vilka betyg jag får för min lärare ringde hem och sa det till mamma

och man kan ju säga att det va bättre än jag trodde.   

jaha.. jaha.. söndag idag såååååå vad händer?! inte ett skit kan jag tänka mig?.. nej idag blir det nog chill eller det har det ju vatt för mig

hela helgen.. men aja skit samma haha. nej nu ska jag gå ner och underhålla min lilla mamma.. vi höres senare.   

ha det GÖTT!

Av tina andersen - 19 december 2010 00:59

hej bloggen. för ungefär en timma sen så la jag på telen

med min älskling.. att höra den rösten är fan det bästa som finns speciellt om man saknar han som in i!

men men måndagen är snart här. kommer krama om han som ett as! hehe.. i alla fall så har det inte hänt så jätte mycket.. detta har nog varit den tråkigaste helgen EVER!

aah.. men men vad gör man när man är sjuk? just nu funderar jag på om jag ska ta och göra mig i ordning för sängs.. även om jag inte är så trött.. men jag måste värkligen försöka sova! tror jag ska ta och starta en film och somna till.

ja, jag tar och gör det så ni får sova så gott och drömma så

sött så hörs vi. natti på er gullungar! PUSS.   

 

  

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards