tinaandersen

Alla inlägg under juni 2011

Av tina andersen - 7 juni 2011 20:44

Godkväll på er, nu ska jag bara säga att detta blir det sista inlägget för ikväll..

Men jag ska nog inte sova nu men ska ta mig en snabb dusch sen blir det nog

att lägga sig i sängen och kolla film tills jag somnar. Jag känner mig rätt trött faktiskt.

Hoppas bara att jag kan sova inatt. Men ni får ha det fint och så får ni sova så

gott. Godnatt, puss.

 

Tänka också bjuda er på kvällens låt eller låtar. hihi :)


Veronica Maggio - Mitt hjärta blöder

 


Kapten röd - Saknade vänner

 

Av tina andersen - 7 juni 2011 18:26

Dagens outfit


 

Jag tänkte blogga när jag kom hem från skolan men kunde inte bara för att det åskade

och vi va tvungna till att dra ut internet och allt det där.. Men nu åskar det inte mer som tur är. :) just nu gör jag inte så mycket mer än att jag nyligen har ätit mat och känner mig mätt  magen. Min dag idag i skolan var bra nästan inga lektioner eller vi hade ju lektioner men inga som vi jobba på. På engelskan så blev det bara att vi pratade om saker som vi hade gjort och så men det tog inte hela lektionen så vi hade typ 1 timmas rast och på den rasten så gick vi till veinge ip för att kolla på när 9c mötte 8c i fotboll.  Nej nu har jag nästan inget mer att skriva om så jag ska nu gå och kolla kläder på vad jag ska ha på mig imon. Bloggar mer sen. Puss!

Av tina andersen - 6 juni 2011 22:19

Hej på er, förlåt för att jag inte bloggade efter jag städade men orkade inte..

Men ligger jag i min säng och skriver. :) somsagt så blir det ju att man får lägga sig

i tid eftersom att det är skola imon och nu är klockan redan halv 11 och jag måste

faktiskt ta och sova så jag kommer upp imon. Men ni får sova gott. Godnatt puss puss!


 

Av tina andersen - 6 juni 2011 13:04

Hej hej, här sitter jag just nu men inte länge till för att jag ska snart börja städa på mitt rum.

Inte så himla kul när det är så fint väder ute men vad gör man när rummet ser ut som ett

bomb ner slag haha? Så det blir vad jag får göra idag. Imon är det skola som gäller

igen men imon är det ju bara tre dagar kvar till den efterlängtade skolavslutningen! :D

nej nu ska jag inte sitta här och babla utan nu får jag börja stääääääda! Ni får ha en bra

dag i det fina så hörs vi ikväll eller efter jag har städat. Puss & Kram.


 


Av tina andersen - 5 juni 2011 23:49

Godkväll på er, nu tänkte jag faktiskt att jag skulle göra mig iordning för sängs.

Börjar bli trött nu känner jag. Tror jag startar en film på tv:en som jag kan somna till.

Men nu säger jag godnatt och att vi får höras mer imon. Ni får sova så gott. Puss!

 

 

Av tina andersen - 5 juni 2011 21:04

Ja! Äntligen har jag gjort en header som jag är nöjd med! :)

Den är kanske inte så stor men det är ju ändå något hihi. Istället för att jag skulle starta en

film så blev det att jag fixade en header till bloggen. Men nu så ska jag lägga mig i sängen och starta en film. Bloggar senare Puss puss! 


Den nya headern


 


Av tina andersen - 5 juni 2011 19:19

Hejhej, här sitter jag med mätt mage och funderar på om jag ska byta om till

joggingbyxor och en mysig tröja. Min kväll blir nog bara att sitta hemma och

ta det lungt framför en film eller flera. Men nu ska jag byta om och se om jag hittar

någon bra film/filmer, vi får hörs later. Puss

Förresten vad ska ni hitta på ikväll? :)


  

Av tina andersen - 5 juni 2011 17:39

Hängmatta

Hjälpte pappa med att sätta upp den nya hängmattan som blev köpt idag.

Bilder på den när den va uppbyggd och klar för att användas hehe. :)

Nu ska  jag, mamma och pappa sätta oss ner och äta krillat.  Vi hörs sen. Puss

 

 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards