tinaandersen

Alla inlägg under juni 2011

Av tina andersen - 13 juni 2011 21:01

Hej, förlåt för att jag har varit så himla dålig på att uppdatera men ska

skärpa mig! Men antingen så orkar jag inte eller så har jag inget intressant

att skriva om.. Men jag ska försöka att uppdatera mer och sådant. Nu

denna kväll tänkte jag att jag skulle sätta mig i sängen och kolla antingen på

film eller så om det finns någon som kan va lite mer social mot mig hihi.

vad har ni för er ikväll? :)

 

 

Av tina andersen - 13 juni 2011 12:24

  

Hej, här sitter jag och ska alldeles strax ner och hjälpa mamma och städa. Så snäll som

jag är hihi. Sen efter det blir det att hoppa in i duschen. Har nästan inget att skriva om så vi

hörs senare i think. Puss.

Av tina andersen - 12 juni 2011 15:03

 

Så då kom man nyligen in med hunden efter en lång promenad i det fina vädret. :)

Bilden är nytagen och den togs när vi va ute. Eftersom att hon blev trött så la

hon sig i gräset i skuggan hihi. Idag är det söndag och somvanligt då så har jag

ju självklart inget att göra så nu blir det att ränsa datan på bilder.

Känner att jag har väldigt mycket onödiga biler på den haha. Men vi hörs senare.

Puss & Kram

Av tina andersen - 11 juni 2011 21:11

Nu har jag för ett tag sen sett klart filmen ( just go with it ) som jag sa att jag skulle

se och berätta om när jag hade sett den. Jag kan ju bara säga sähär att jag tyckte den

va bra! Man skrattar rätt mycket i den, eller i alla fall jag. Om ni inte har någon ide på

film så kan jag tipsa er denna filmen. Jag tyckte att den va värd att se haha. :)

nu sitter jag bara här och gör inte så mycket mer än att lyssna på musik som vanligt

och kolla lite bloggar och så. :)


Bruno mars - again

Av tina andersen - 11 juni 2011 18:12

Hejhej, har nästan nyligen ätit god mat och nu blir det att sätta sig i sängen

med datan i knät och kolla film. Eftersom att jag inte har något annat för mig.

Bloggar efter filmen hihi. Ni får ha det så bra. Puss puss

 

Filmen som jag ska se

Förresten är det kanske någon som har sett den som tycker att den är/var bra? :)


 

Av tina andersen - 11 juni 2011 15:39

Hej, kom hem för ett tag sen från älskling. Vi hade en väldigt lungn fredag. Rätt skönt

faktiskt efter att ha slutat skolan och så. Ikväll blir det bara att vara hemma och ta det

lungt igen hihi. Förresten igår så hann jag ju verkan inte att lägga upp dagens outfit eller

bilden från skolavslutningen, men jag tänkte att jag lägger upp en bild från skolavslunngen

nu i stället. Blir bara en bild, men men det är ju bättre än inget hehe. :)


Bild sen skolavslutningen.

Det får bli en bild från när vi satt i idrottsalen och lyssnade på

vår rektor när han sjöng och spelade gitarr. Haha :)


 


Dagens låt

Av tina andersen - 10 juni 2011 11:48

Hej på er, Jag är så himla glad äntligen sommarlov! Tänk ingen skola på ca två månader? :) ikväll blir det att åka hem till älskling och va med honom sen ska

jag nog bara ta det lungt. :) Jag tänkte lägga upp på hur jag såg ut idag på skolavslutningen. Sen tog jag bilder med mobilen i skolan för att jag glömde kameran hemma.. Men bättre än inget? Nu ska jag fixa och packa ner saker som jag ska ha med mig till älskling efter det blir det nog att välja andra kläder. Men ni får ha en jätte bra dag! Puss


Dagens skolavslutning klädsel.

 

 



Av tina andersen - 8 juni 2011 17:04

Hej sitter och lyssnar på Kapten röd - stjärnorna finns här

 


Har inte så mycket att skriva om fakiskt inget roligt som händer i skolan förutom att vi

nästan inte behöver göra något på lektionerna. Imon så blir det att åka buss till melbystrand med klassen och där blir vi hela dagen och när vi är där så ska vi spela brändboll, grilla,

sola och ( bada?) om det är fint väder så blir det ju att man helt klart ska sola! :)

Just nu sitter jag och väntar på att meten ska bli klar. Är verkligen vrål hungrig. Men nu

ska jag ner och se hur långt det är kvar tills maten är klar. Vi hörs sen puss. 


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards