tinaandersen

Alla inlägg under juni 2011

Av tina andersen - 2 juni 2011 13:25

Väldigt fin låt.

Hej på er. Nu tänkte jag att jag skulle börja göra iordning

på mitt rum så jag har det gort. :) sen senare efter jag har gjort det

så blir det väl bara att sitta här och inte göra så mycket. Funderar på om

jag kanske ska gå ut och fota lite om jag orka behöver ju nya bilder, men vi

får se hur jag gör. :)


Av tina andersen - 2 juni 2011 11:46

Godmorgon, här sitter jag och gör inte så himla mycket. Jag vaknade

för en stund sen och tänkte nu att jag skulle ner och gör mig lite

frukost haha även om klockan är 11:51. :) Idag så ska jag nog inte göra

så himla mycket tänkte att jag skulle plugga och städa mitt rum + gaderob lite.

But nu ska jag ner och fixa frukost. Hoppas ni har sovit gott? Puss.

 

 

 

Måste ta nya bilder känner jag, har nästan inga.

 

Av tina andersen - 1 juni 2011 23:39

Nu säger jag godnatt och att vi får höras imon. Ni får sova

så gott. Vi hörs imon, Puss puss!  



Av tina andersen - 1 juni 2011 22:54

Godkväll på er, nu har jag nyligen kollat klart på filmen Glee eller ja det

är ju en serie vad jag fattar det som haha. Nu tänkte jag att jag skulle

ner och göra mig något litet och äta eftersom att min mage börjar

kurra lite nu känner jag. (a) så jag ska ner och fixa det nu sen blir det

nog att fixa sig för säng och sova. För jag känner mig rätt trött efter gårdagen. :)

men det kommer nog något inlägg innan jag börjar dra mig mot säng. Puss

 

 

Av tina andersen - 1 juni 2011 18:50

Förresten så är jag ledig torsdag, fredag ( lördag, söndag ) måndag så himla skönt

att får vila ut! :) men jag tänkte bara bjuda er på dagens låt hihi. :)


Dagens låt


Av tina andersen - 1 juni 2011 18:25

Kort om dagen på liseberg igår

Heej, förlåt för väldigt dåligt bloggande.. Men i måndags så orkade jag inte

och sen igår så blev det liseberg med ett gäng skolor haha. Vi åkte dit

typ vid halv 12 - 12 och va där tyå vi 3 någon gång om jag inte minns fel?

Men i alla fall sen var vi där till 10 på kvällen och va hemma vid 12 - 1 på natten.

Så därför har jag inte bloggat så mycket. Men jag kan berätta lite kort om dagen

på liseberg. :) Ja, när vi kom dit så köpte vi åkpass och satte oss på den första

karosellen och det va HangHang tror jag den hette haha är inte säker men den

åkte vi typ 4 gåger under kvällen haha. Sen åkte vi lisebergståget och den åkte vi också

rätt mycket under kvällen men den  är ju alltid lika roligt! :) sen åkte vi balder men jag vågade inte så jag fick stå och vänta på mina vänner som åkte den. Sen efter det så åkte vi upp svinget tror jag det va och den går 90 grader upp i luften den va också roligt även om jag bara satt och blundade och skrek haha! Ja sen efter det blev det väl kanonen

men det vågade jag inte åka så det sket jag i men mina vänner åkte den så fick stå och vänta

på dom hehe. Men sen lite senare på kvällen så blev det att jag satte mig på kanonen och åkte den två gånger asså den känslan när man åker den 70 km i timmen är fan helt sjukt! Haha det kiklades jätte mycket i magen kan jag säga. :) Ja sen efter jag hade åkt den så blev det att jag satte mig på balder också fyfan vad den backen är läsklig den som går 70 grader

rakt ner det är den läskigaste baken i hela banan ju. Sen efter vi hade åkt den så ville mina

vänner åka den nya atmostfear och det gjorde dom men jag vågade inte åka den heller haha

men jag va nära på att åka den men vågade inte. Ja det va det mästa av hela min dag/kväll orka tyvärr inte skriva mer. Men min kväll blev bra. Nu tänkte jag att jag skulle kolla om

mamma och pappa är klar med maten. Kvällen käk blir grillat. Mums! :) ni får ha en bra onsdagkväll. Vi hörs senare nog. Puss! 

Förrseten hade tyvärr inte min mobil på mig så det blev inga bilder igår sen igår så detta får tyvärr bli ett bildlöst inlägg. Men hoppas ni klarar er ändå. hihi :)

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards