tinaandersen

Alla inlägg under juli 2011

Av tina andersen - 19 juli 2011 20:05

Hej på er, förlåt för dålig uppadtering. Jag som sa att jag skulle

blogga antingen när jag kom hem i lördags eller i söndags.. Men det blev inget av

som ni kanske har märk? Nej men i lördags så kom jag hem sent även om jag

inte ville komma hem så sent men det gjorde jag i alla fall men men.

Sen i söndags så orkade jag inte helt änkelt. Men jag la ju in en kvällen låt

igår, men det kanske inte är så mycket till tröst haha. Nej nu ska jag inte

skriva så mycket mer än att jag tänkte bara förklara varför det inte har varit

någon bloggning och så ville jag visa mina nya skor som mamma köpte till mig

idag! :) och nu så ska jag sätta/lägga mig i sängen och kolla på filmen

Dear john som jag har sett en gång innan men det va för ett tag sen.

Men ni får ha det så bra så hörs vi nog mer ikväll eller så blir

det imon. Puss


Mina nya skor

Bilderna är något stora men bättre det än bytte små hihi

Vad tycks? :)


   

Av tina andersen - 18 juli 2011 23:17

Eminen - Lighters ft. Bruno mars


Av tina andersen - 16 juli 2011 15:30

Nu åker jag med mamma och pappa till Laholm.

Dagens outfit

Den första bilden är tagen med camen sen den andra med mobilen hehe

Ni får ha en bra kväll, jag kommer nog inte hem så sen eftersom att mamma

ska upp tidigt imon men det är skönt det, orkar inte va ute så länge

endå.. Men bloggar kanske när jag kommer hem. Puss

Förrseten på bilderna så har jag inte samma tröja heller haha och det är

bara för att jag fixade håret och sminket innan jag bytade om ;)


   

 

Av tina andersen - 16 juli 2011 14:31

Lars Winnerbäck - kom ihåg mig då


Av tina andersen - 16 juli 2011 11:22

9 månader med min älskling idag.♥


Idag har jag och verldens bästa pojkvän 9 månader.

Kan du tänka dig. Tiden har gått så fort. Jag är glad över att jag har dig!

Du är det bästa som finns.

Vi har delat mycket tillsammans på dessa månaderna. Jag vill vara din föralltid!

Du är en sån fin person och du är underbar. Jag kan inte andas när du inte är i min

närhet du är luften som jag andas. Du är min andra halva! Älskling

jag vill att du ska förstå hur mycket jag älskar dig och hur mycket du

betyder för mig! Dessa 9 månader med dig, dom har varit bra men både dåliga också!

Men jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag vill aldrig förlora dig!

Minns du första gången vi träffades? Jag tänker nästan på det hela tiden.

Vi får kämpa för vårt förhållande älskling. Jag vill inget annat än att få vara med dig!

Du är det finaste jag har. Mitt hjärta tillhör dig! Älskling detta är inget jag

skriver utan det kommer från hjärtat och jag vill att du ska förstå att jag verkligen

kommer kämpa och att jag älskar dig!

Du & Jag - det är så det ska va. ♥

jag kommer kämpa för oss två hjärtat.


kom du ihåg första bilden på oss två?

det är den fösta här under.. ♥

    

 

 

Av tina andersen - 15 juli 2011 17:16

Hej på er, vet ni vad jag kom på. Jag har ju sagt att jag har hållt på att

byta rum och så med min syster och det har jag glömt att visa er.

Så jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på rummet nu.

Det är lite saker som jag ska fixa in här som tex en vit hylla, en golv

lampa och en annan säg som är något större. :)

rummet är verkligen ett tjej rum haha men jag gillar det.


Bilder på rummet

 

 

 

      

 

Av tina andersen - 15 juli 2011 14:38

Hej allihopa! Igår kom jag ju hem från älskling min och jag va rätt trött

när jag kom hem så jag gick nästan till sängs direckt när jag kom hem.

Så därför blev det inget bloggade igår.

Men nu blir det, just nu så håller jag på att fixa iordning på mitt rum och städar.

Eftersom att det inte är så himla fint väder idag så blir det att

fixa rummet. Hoppas på bättre väder imon! :)

nej nu måste jag fortsätte ville bara uppdatera er lite grann.

Ha det bra sålänge. Puss



Av tina andersen - 13 juli 2011 13:12

Hej på er, nu gör jag så att jag tar mina saker och åker hem till min

pojkvän och sover där tills imon. Kommer nog inte bli något bloggande

om jag inte bloggar från mobilen vilket jag inte vet om jag gör men det

får vi ju allt se. :) ni får ha en bra dag hörni. Puss

 

Dagens outfit

kanske inte så bra bild men bättre än inget ju. :)


 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards