tinaandersen

Alla inlägg under december 2010

'

Av tina andersen - 30 december 2010 19:00

Dagens hemma outfit :)

 

    

Av tina andersen - 30 december 2010 18:21

usch.. orkade inte kolla klart på filmen.. jaja idag är det torsdag och det menas med att det är fredag imon och att det är nyår! och som jag skrev i ett inlägg igår

så blir det att åka till älskling och fira nyår med honom och lite fler.

trevlans trelvans om jag får säga så hehe. men  jag har bara ett litet problem med imon.. och det är hur jag ska ha mitt hår! platt vill jag inte ha det för har nästan alltid det.. men ska jag ha vågor eller krusit hår? vet inte vilket jag ska ha men funderar på om jag ska ha vågor men vet inte får nog fundera lite till haha.   

Av tina andersen - 30 december 2010 15:32

sitter här och här och har tråkigt så jag tänkte att jag skulle

starta en film och kolla på. tror det blir antingen The O.C eller så blir det Gossip Girl eller så blir det A Ciderella Story haha. frästen som ni säkert ser så

har jag gjort om lite på bloggen. fast har inte gjort om så mycket bara lite hehe.

men det blir bra i alla fall eller vad tycker ni?   nej nu ska jag nog ner och göra en kopp te sen gå upp igen och starta någon av filmerna.

 

  

 

Av tina andersen - 30 december 2010 13:27

nej nu ska jag gå ner och fixa något att äta!

 

  

Av tina andersen - 30 december 2010 03:37

ååå.. så jobbigt.. jag skulle vatt i sängs för lääänge sen men nejnej inte då..

kan inte sova! jag hatar det här.. men jag får väl skylla mig själv eftersom att

jag har vatt vaken så här.. kommer aldrig kunna vända tillbaka mina dygn!

men det måste jag kanske på ett eller annat sätt haha.

imon är det nyår och då blir det att åka till min fina pojkvän! :)

 hihi. nej nu måste jag värkligen försöka sova!
ni får ha det gött.


  

Av tina andersen - 30 december 2010 00:21

Av tina andersen - 30 december 2010 00:09

ajaj.. sitter här och äter popcorn så det svider på mina läppar..

snart tror jag att det börjar bli dags för sängen börjar bli lite trött

känner jag. men jag bloggar mer imon. men ni får

ha det bra och sova lungt så hörs vi!   

 

  

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards