tinaandersen

Alla inlägg under december 2010

Av tina andersen - 23 december 2010 01:35

hej bloggen. sitter här och lyssnar på lungn musik och bara

ta natten som den kommer haha. nej men nästan.

dagen igår va bra! mycket bra om man säger så.

först va det skolan men gick bara till klockan 11 för vi

gick ju på jullov! hehe och jag fick reda på mina btyg också!

nöööjd! men i alla fall efter skolan så blev det in till stan och

träffa älskling och va med honom hela kvällen sen efter det

va det hem och fick nästan sitta i bussen i en timma!

nej men asså nästan! den körde en sån jäkla omväg! aja i alla fall

så va typ hemma halv 12 och sen dess har jag inte gjort så mycket.

men nu ska jag nog ta och chilla vidare. haha  

-

Av tina andersen - 22 december 2010 00:33

OUTFIT  


     

Av tina andersen - 21 december 2010 18:25

köpte denna tunikan igår.   

det blev lite fel på bilden men orkade inte göra

 om det så det får stå så hehe.

 

  

 


Av tina andersen - 21 december 2010 14:03

hej. vaknade med att ha ont i öronen och halsen och kallsvettades så

det blev ingen skola för mig idag och sen om jag skulle ha badat så hade det blivit

ännu värre med att det är kallt ute.. men imon är det onsdag och då är det

jul lov avslutingn eller vad man säger haha. om jag mår bättre så blir det nog skola imon och då slutar jag 11. men dagen idag vet jag inte vad som händer

blir att ta det lungt och så.. och va social på bloggen lite hehe. men nu ska jag ner och ta något litet att äta är lite hungrig nu.   

Av tina andersen - 21 december 2010 01:46

hej, sitter här och klockan är 01:46 och jag ska till skolan

imon men jag kan inte sova..

så jag vet inte hur jag ska göra..

kommer ju typ va as trött imorgon eller ngt! aja..

det är bara till att försöka.. så jag får väl ta och dricka upp mitt te och lägga mitt huvud på kudden och försöka sova och dra bort alla tankar som jag har i huvudet som virvlar om kring.. nej men ni får ta och sova så gott och drömma sött så hörs vi nog. PUSS.  

 

  

 

 

Av tina andersen - 20 december 2010 12:06

tjena! sitter i skolan och har igentligen lektion men

eftersom att jag inte orkar sitta och skriva på min deckare

så bloggar jag i stället för det är mycket roligare hehe.

idag händer det inte så mycket.. efter skolan så blir det stan med emma och träffa älskling som är efterlänktad! hihi fast det vet ni nog redan asså att jag ska in till stan idag för det har jag ju skrivit i två andra inlägg tror jag. haha guu vad jag babblar inget är ju intressant. men nu ska jag gå så ni får ha en toppen dag så hörs vi!   


Andreas Ledin, jag älskar dig.   

Av tina andersen - 19 december 2010 20:45

hej bloggen. imon så kommer jag nog inte kunna blogga på

hela dagen, eller jo kanske men i alla fall.

jag slänger upp morgondagens outfit nu i fall jag inte hinner

göra det imon. så aa.. men nu ska jag kolla film sen krypa ner i

min säng och sova. så ni får ha det bra så hörs vi kaaanske imon.

ni får sova gott och dröma sött.   

 

OUTFIT

 

  

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards