tinaandersen

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av tina andersen - 1 januari 2011 19:24

jappjapp då sitter man här i sängen och kollar film

och bara njuter av det nya året och att det är lördag kväll!

haha. jag har inte alls mycket att säga faktiskt.. hmm jaja..
som ni ser så har jag gjort en ny header så ja.. nej har inte mycket

och säga kanske kommer mer något roligare ikväll!
haha.   

Av tina andersen - 1 januari 2011 17:07

äsch! eftersom att jag har tråkigt och det finns inget o göra

så tar jag och skriver mina nyårs löften i alla fall hehe!


1. fixa skolan, få bättre betyg och så.
2. hjälpa till mer hemma.

3. visa hur mycket jag älskar min pojkvän och hur mycket han betyder för mig.

4. spara pengar.

5. förända mig lite.

 

hehe.. ja det kanske inte va så många men aja skitsamma. 

Av tina andersen - 1 januari 2011 16:09

hejhej. kom hem för typ 1 - 2 timmar sen efter att ha varit hos min

pojke. hihi. nyår igår blev inte riktigt som jag hade tänk mig men jag

hade roligt i alla fall! kvällen blev lyckad om man säger så mitt nyår löfte är väl att sluta äta så mycket godis och gå ut och röra mig mer! och jag vet att jag har sagt det många gånger men nu ska jag värkligen försöka hålla det!
haha. mitt nyår löfte eller rätta sagt mina nyårs löften är rätt många men

orkar inte skriva alla hehe. hur har eran nyår varit och vad har ni för nyårs löften?

men nu ska jag fortsätta kolla film så ni får ha det bra så hörs vi nog senare i think. 

 

  

 bjuder på en gammal bild      

 

  

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards