tinaandersen

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av tina andersen - 16 januari 2011 21:58

hejhej. sitter här och bara tar det lungt, funderar på att sova efter som det är skola imon.. inget man längtar till precis men aja, man måste ju för att komma någon vart här i livet. men måndagarna går rätt fort eftersom att jag slutar klockan två. men nu ska jag ner och göra mig iordning för sängs, så ni får sova så gott och drömma sött så hörs vi imon. Godnatt på er.  

puss.




Av tina andersen - 16 januari 2011 20:16

nej.. nu kallar duschen på mig.   


  


Av tina andersen - 16 januari 2011 19:08

hejhej. sitter här och kollar film i min ensamhet. min älskling

åkte hem för en stund sen. mysigt har vi haft det även om vi inte

har gjort så mycket men det är alltid lika mysgt när man är med honom

hihi. tre månader idag med en ängel dom har varit underbara! ♥


  

  

andreas du är en ängel och jag älskar dig för den du är. ♥



Av tina andersen - 16 januari 2011 14:54

hejhej. sitter här och väntar på att min pojkvän ska komma till mig    

idag/i kväll tror jag inte det kommer hända så mycket idag mer än att älskling kommer hit och då blir det nog film tittade och mysa hela kvällen hihi. och imon är det skola oooch det gillas inte i alla fall inte från min sida men jaja. nu ska jag ner och ta mig något snabbt att äta. bloggar nog mer senare men ni får ha det bra så hörs vi.   

Av tina andersen - 16 januari 2011 14:04

idag är det tre månader med min finaste pojkvän!   

tänk så snabbt tiden har gått endå, man hinner nästan inte med.

men i alla fall dessa tre underbara månader med dig har varit helt underbara

vi har delat mycket som t.ex bråk, skratt, tårar och en massa.

andreas jag vill att du ska veta att jag älskar dig mest av allt jag hoppas

det blir fler månader med dig mitt hjärta. du är som solen, du lyser upp mina dagar

jag tänker på dig dag som natt. att känna att du är nära mig gör mig varm i

hela kroppen. älskling min känslor för dig är starka även om jag kanske inte

alltid visar det men jag hoppas du förstår det. du har ett hjärta av guld.

en kille som dig får man leta efter du betyder så sjukt mycket för mig, älskling glöm

aldrig att jag älskar dig! du är ljuset i mörkret min ängel. texten är kanske inte så lång men jag hoppas du förstår.   


har tyvärr inga nya bilder på oss

så det får bli ett par gamla..


  

  


jag älskar dig min andreas ledin.

Av tina andersen - 16 januari 2011 00:44

nu ska jag dra mig mot sängs börjar bli lite trött och sen så

måste jag upp i tid imon för att älskling kommer till mig hihi

och innan han kommer så måste jag hinna städa och fixa hehe.

kanske inte tar så lång tid men aja skitsamma. ni få sova så

gott och drömma så sött så hörs vi när jag vaknar. Puss   

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards