tinaandersen

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av tina andersen - 12 januari 2011 21:55

hejhej. nu gör jag mitt sista inlägg för idag hehe,

nej men jag ska gå ner och tvätta av mitt smink sen

lägga mig i sängen och starta en film och somna till är rätt

trött men vi hörs nog i morgon.

 

Godnatt. <3

Av tina andersen - 12 januari 2011 20:37

hejhej. sitter här och är trött men ändå orkar jag inte gå och lägga mig

sen så är ju inte klockan sovtid ännu så får vänta ett tag till haha.

innan skulle jag ju skriva på min deckare men hittade inte den på

datan så det blev inte att jag fick skriva något på den.. men den skulle

ju va klar för länge sen så jag vet inte hur jag ska göra.

men aja får väl ta och leta efter den, men det är inget jag orkar göra

nu så det får antingen bli imon hehe.   

 

  


Av tina andersen - 12 januari 2011 16:38

hejhej. sitter här och pratar med älskling i tele idag igen

alltid lika mysigt att prata med honom man blir så glad hihi.   

första skoldagen efter jullovet är av klarad.

skolan idag va helt okej men fick dagens konstigaste

kommentar av jonatan i morse första lektionen han bara

" tina? jag bara ja? han bara har du fått stora bröst? jag bara

nej det vet jag väl inte vadådå? han bara okej nej för det ser ut som det?

jag bara hahaha okej? "

men i alla fall dagen har varit helt okej

och imon så blir det in till stan och träffa min älskling.   

men nu ska jag försöka skriva klart på min deckare som jag inte

vet hur den ska sluta! men ni får ha det bra sålänge så hörs vi senare!

 

dagens outfit

 

  

 

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards