tinaandersen

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av tina andersen - 2 januari 2011 22:33

  



TINA ANDERSEN

Av tina andersen - 2 januari 2011 20:51

tjenatjena! sitter här nere och väntar på att mitt bröd ska bli

klart som ligger och steker i ungnen! haha.

min dag har varit att man vaknade typ vid tre tiden sen har man bara

suttit och degat vid datan och glott film ögonen nästan ploppat ut haha.

så min dag har vatt helt okej faktiskt! och jag har inte ätit något godis idag

förutom drukit ett glas cola men det får jag lov och göra för cola kommer jag

inte dra ner på att dricka för det är för gott! haha

men nu ska jag ta och äta mitt goda förstekta bröd! MUMS!

haha nej ni får ha det gött så hörs vi någon annan gång i kväll!   


Av tina andersen - 2 januari 2011 19:24

nej nu funderar jag på om jag ska göra iordning på mitt

rum lite eftersom att det ligger saker på nästan hela golvet..

hehe men nu ska jag göra det så ni får ha det fint sålänge

medans jag har tråkigt och gör iordning på mitt rum!

haha   




Av tina andersen - 2 januari 2011 18:05

ja.. vi alla har ju varit små hehe.      

 

   

   

haha jag ser ut som en alien.

   

syster, jag älskar dig.

        

Av tina andersen - 2 januari 2011 16:41

ska man ha frågestund på bloggen eller inte?

vad tycker ni? ska jag eller ska jag inte?

  

  

Av tina andersen - 2 januari 2011 15:37

hejhej. sitter här och vakande för en stund sen! haha

eftersom att jag va vaken hela natten så blev det att jag vakande nu

haha. lite kul. nej men nu ska jag gå ner och se om jag hittar något att äta

är lite hungrig efter att ha sovit nästan hela dagen.. men ni får ha det

fint så länge så skriver jag mer senare.   

Av tina andersen - 2 januari 2011 01:28

   


hejhej. nej nu ska jag nog ta och dejta kudden så jag

inte sover allt förlänge imon! haha. imon är det söndag och

då händer det ingenting mer än att va hemm och chilla dillen som vanligt..

men det börjar bli tröttsamt nu tycker jag! eftersom att jag gör det nästan varje dag! BLÖÖÖÖÖÖ! nej nu ska jag ta och krypa ner i min varma och sköna säng och dröma om min pojke hihi.

but, mina kära läsare får sova så gott och drömma så sött så hörs vi!  


Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards