tinaandersen

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av tina andersen - 8 januari 2011 22:39

hejhej. sitter här med emma fast hon ligger i sängen och smsar

med folk som hon har hittat på hitta.se hehe. aja i alla fall förlåt

för att jag inte har bloggat på hela dan men har inte orkat men nu bloggar

jag i alla fall bättre sent än aldrig haha. min dag har varit att man vaknade vid

typ två tiden och så kom emma en liten stund efter det så min dag har varit att

sitta här hemma med emma och passa huset och hundarna eftersom att mamma och pappa är i danmark. så emma ska sova här tills imon mycket trevlans  haha men nu ska vi kolla film så ni får ha det fint så

hörs vi nog senare!  

 

kommer lite bilder sen kvällen hehe. 

 

  

  

  

      

  

  

Av tina andersen - 8 januari 2011 01:31

nej nu ska jag ta och dejta sängen!
ni får sova gott och drömma sött så hörs vi. 
  


godnatt!

 

 

  

Av tina andersen - 8 januari 2011 00:38


min fina pojkvän har gjort videon, kolla den är värd att se.   



Andreas, jag älskar dig och det vet du! ♥

Presentation


Tina andersen.
En blogg med bilder, shopping, klädsel och musik. Hoppas du gillar den och det jag skriver om? :)

Senaste inläggen

Räknare

bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Min facebook

besökräknare

Kategorier

Språk

Arkiv

Bloggensvärde

Bloglovin

bloglovin

RSS

Rösta på mig!


Ovido - Quiz & Flashcards